اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

قطار شهری کرج با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه در نظر داریم نیازهای مردم به ویژه مناطق محروم را برطرف کنیم، گفت: قطار شهری کرج توسط رئیس جمهور در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

قطار شهری کرج با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اکبر سلیم نژاد، رئیس شورای شهر کرج، در آئین بهره برداری از سوله بحران شهرداری، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: سیاست گذاری‌ها در این دوره توجه و رسیدگی به مطالبات و نیازهای مناطق کمتر برخوردار بوده است.

رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه بهره برداری از این سالن بحران چند منظوره، ادامه داد: اعتبار سالن بحران فوق 12 میلیارد تومان بوده است؛ همچنین یک سالن بحران نیز در کلاک به بهره برداری رسیده است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم نیاز مردم را برطرف کنیم، اظهار کرد: قطار شهری کرج نیز توسط رئیس جمهور در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

سلیم نژاد با اشاره به اینکه بیشتر اعتبار شورا را به مناطق محروم اختصاص داده‌ایم، یادآور شد: در این راستا کانون انقلاب فکری را نیز در یک منطقه محروم تشکیل شده است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول