اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سردرگمی قهرمانان برای اخذ کمک‌های مالی و رسیدن به قهرمانی

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر ورزش و جوانان از سردرگمی قهرمانان برای اخذ کمک‌های مالی و رسیدن به قهرمانی خبر داد.

سردرگمی قهرمانان برای اخذ کمک‌های مالی و رسیدن به قهرمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری بعد از ظهر امروز در دیدار جامعه ورزش و جوانان با وزیر ورزش و جوانان که در استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: جوانان علاوه بر نیاز خانه جوانان حتی نیازمند باغ جوانان است و می‌توان در دل این باغ جوان اتفاقات بزرگی مثل کتابخانه جوانان، مرکز پاسخگویی به نسل جوانان و اقدامات مختلفی را در این باغ جوان داشته باشیم.
وی ادامه داد: با توجه به مرز مشترک با ترکمنستان پیشنهاد می‌کنم هفته‌های فرهنگی و ورزشی مشترکی را با ترکمنستان و حتی استان‌های همسایه را داشته باشیم.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: گلستان در حوزه آسیب‌های اجتماعی رنج می‌برد و نیاز دارد با توسعه اماکن و فعالیت‌های ورزشی این آسیب‌ها را کاهش دهیم.
منتظری بیان کرد: یکی از مزیت‌های ورزش استان ورزش کبدی است که با این ورزش می‌توانند پرچم ایران را در بلندترین میادین ورزشی به اهتزاز درآوردند ولی خانه کبدی ندارند.
وی گفت: قهرمان حوزه دوچرخه‌سواری دور می‌زند به این سو و آن سو که یک کمک مالی را برای رسیدن به قهرمانی کسب کند که این مبتلا به تمام قهرمانان ورزشی هم است که جای نگاه ویژه دارد.
انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول