اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مقاومت ایران تا سقوط کامل استکبار جهانی ادامه دارد

امام‌ جمعه گلپایگان گفت: انقلاب اسلامی می‌تواند کارهای بزرگی از جمله مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی در بیش از چهل سال انجام دهد و این مقاومت تا سقوط کامل استکبار جهانی و آمریکا ادامه خواهد داشت.

مقاومت ایران تا سقوط کامل استکبار جهانی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با اشاره به دیدار حضوری مقام معظم رهبری با فرماندهان نیروهای هوایی اظهار داشت: مقام معظم رهبری علت اصلی شکست سیاست‌های آمریکا را خطای محاسباتی دانستند.

امام‌ جمعه گلپایگان افزود: با این خطای محاسباتی در طی چهل سال گذشته آمریکایی‌ها دچار شکست شدند و در  تمام  توطئه‌ها و شیطنت‌هایی که برای ملت ایران ایجاد کردند، دچار شکست شدند و این شکست بر آمریکایی‌ها پوشیده نیست، علی رغم این همه هزینه و میز تحلیل شکست می‌خورند چون درک درستی نسبت به وضعیت ایران ندارند.

وی در ادامه بیان داشت گفت:  قبل از پیروزی انقلاب، دولت آمریکا موجب قتل عام مردم ایران شد چون برخوردش چکشی بود و تصور می‌کرد با این اقدام انتقادات ملت و نهضت امام را در نطفه خفه می‌کند.

کرامتی افزود: دلیل خطای محاسباتی آمریکایی‌ها این است که شناخت درستی از فرهنگ عاشورا و مکتب اسلام ندارند، نمی‌دانند که این فرهنگ عزت‌آفرین است و می‌تواند یک قیام را تا نقطه نهایی تقویت کند، شناختی از یک الگوی جدید حکومتی به نام جمهوری اسلامی که در رأس آن ولایت فقیه باشد، ندارند.

امام‌ جمعه گلپایگان خاطرنشان کرد: اگر در یک مقطعی به دلایل مختلف عزت و غیرت مردم ایران را گرفتند اما امروز آن دوران سپری شده است و تحت فرامین امام (ره) به ارزش و هویت واقعی رسیده است و می‌تواند کارهای بزرگی از جمله مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی در بیش از چهل سال انجام دهد و این مقاومت تا سقوط کامل استکبار جهانی و آمریکا ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با برجام گفت: جمهوری اسلامی در موقعیتی است که می‌تواند برای طرف‌های مقابل با برجام شرط تعیین کند، آمریکایی‌ها از مذاکره فاصله گرفتند و از برجام خارج شدند و اروپایی‌ها به تعهدات خود عمل نکردند، آمریکایی‌ها اگر تمام تحریم‌های ظالمانه غیر قانونی را لغو نکنند جمهوری اسلامی برگشتی به تعهدات خود در برجام نخواهد داشت.

انتهای پیام/63071/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول