اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بسیاری از مشکلات جامعه با استفاده از جوانان حل می‌شود

امام‌ جمعه بویین میاندشت گفت: نگاه به جوانان و استفاده از جوانان در عرصه‌های فرهنگی و سیاسی اعتماد به نفس جامعه را بالا می‌برد و بسیاری از مشکلات کشور را حل می‌کند.

بسیاری از مشکلات جامعه با استفاده از جوانان حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ میاندشت، حجت‌الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه‌های نماز این هفته شهر بویین میاندشت اظهار داشت: جوانان بالاترین سرمایه ایران اسلامی محسوب می‌شوند و آینده کشور را ترسیم می‌کنند.

امام‌ جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه آشنا شدن جوانان با معارف اسلامی موجب ولایت پذیری آن‌ها می‌شود، گفت: با وجود اینکه نیمی از جمعیت ایران را جوانان تشکیل می‌دهند نباید از ظرفیت وجودی آن‌ها غافل بمانیم، نگاه به جوانان و استفاده از جوانان در عرصه‌های فرهنگی و سیاسی اعتماد به نفس جامعه را بالا می‌برد و بسیاری از مشکلات کشور را حل می‌کند.

وی متذکر شد: هفت درصد معادن جهان در کشور ایران است و به عنوان غول معدنی جهان است و دارای رتبه برتر در ذخایر معدنی روی و مس و آهن و سرب است ولیکن در تولید کمترین رقم را دارد و ۱۵ کشور همسایه داریم.

اسکندری خاطرنشان کرد: می‌توانیم بازار کشورهای همسایه را به دست گیریم که این به شرط نگاه به جوانان است که مقام معظم رهبری نیز به استفاده از ظرفیت درونی جوانان در کشور تأکید می‌کند.

امام جمعه بویین میاندشت گفت: مدیریت‌های تک سلیقه‌ای موجب عقب‌ماندگی کشور شده است، همانگونه که راه و شهرسازی بویین میادنشت موجب عقب‌ماندگی این شهرستان است، کفران نعمت کردن فقط نان نیست، وقتی از کشاورزی و دامداری و صنعت  استفاده بهینه نشود کفران نعمت است که  موجب عذاب اقتصادی شده است.

وی افزود: برخی مسؤولان و مردم هنوز باور ندارند که در جنگ اقتصادی هستیم اگر مانند هشت سال جنگ تحمیلی به صحنه می‌آمدند، در جنگ اقتصادی نیز پیروزی می‌شدیم.

اسکندری با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یعنی از تهدید و تحریم اقتصادی هراس نداریم البته از آمریکا نباید هراس داشته باشیم، مواظب باشیم و از این رفتار که همدیگر را به بهانه اصولگرایی و اصلاح‌طلبی از صحنه بیرون کنیم، هراس داشته باشیم زیرا تفرقه ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه روحیه انقلابی تصفیه‌کننده نفس است، گفت: از صدر اسلام تاکنون این چنین ایمان در مقابل کفر ایستادگی نداشته است و در هیچ برهه‌ای ایران چنین سیطره استقلال‌طلبی نداشته است که زمینه‌ای برای فروپاشی آمریکا خواهد شد.

انتهای پیام/63071/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول