اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

پیام وزیر ارشاد به سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر

صالحی: توجه به حوزه‌های مرتبط با موسیقی مانند ترانه و تولیدات رسانه‌ای تخصصی موسیقی با برگزاری «جایزه ترانه» و «جایزه موسیقی و رسانه» بیانگر نگاه و رویکرد جامع به عرصه موسیقی و حوزه‌های پیرامون است.

پیام وزیر ارشاد به سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری  فارس، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  به سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر پیام داد.

صالحی در پیام خود به این دوره جشنواره نوشت:
هنر در گذر زمان و کوران وقایع راه می‌گشاید و پیش می‌رود، چنانکه از گذشته تا امروز جریان‌ها و آثار هنری از بستر وقایع برخاسته‌اند و هویت فرهنگی و هنری جامعه را تبیین کرده‌اند و در این میان هنر موسیقی بخش مهمی از هویت فرهنگی و هنری و تجلی زبان همدلی بوده است.

در یک سال اخیر که شرایط بیماری کرونا دشواری‌هایی را برای همه عرصه‌ها از جمله فرهنگ و هنر پدید آورد، هنر و از جمله موسیقی با جامعه همدلی و همراهی کرده و به تناسب ویژگی‌های این دوران خلاقیت‌هایی در موسیقی بروز کرد و هنرمندان گرانقدر تجربه‌هایی رقم زدند که جریان موسیقی را تداوم بخشید.

وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در ادامه پیام خود به جشنواره نوشته است: سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر فرصت‌هایی را براساس شرایط جدید و شیوه‌های متناسب با این روزگار برای اجرای گروه‌ها و هنرمندان موسیقی و استفاده مخاطبان فراهم آورده است. توجه به حوزه‌های مرتبط با موسیقی مانند ترانه و تولیدات رسانه‌ای تخصصی موسیقی با برگزاری «جایزه ترانه» و «جایزه موسیقی و رسانه» بیانگر نگاه و رویکرد جامع به عرصه موسیقی و حوزه‌های پیرامون است. بخش رقابتی جشنواره هم فرصتی است تا با ارزیابی کارشناسی و تخصصی تولیدات موسیقی، داشته‌‌های کمی و کیفی و نیازهای این عرصه، شناسایی و مورد گفت‌وگو و نقد قرار گیرد.

حضور هنرمندان گرامی را در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر ارج نهاده و از تلاش همکاران معاونت امور هنری و ستاد برگزاری جشنواره صمیمانه سپاسگزارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول