اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

انتخابات بهانه‌ای برای کوتاهی در حوزه کرونا نشود/ برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه انتخابات

استاندار زنجان گفت: نباید به دلیل مشغله مدیران در ایام انتخابات موضوع کرونا مغفول واقع شود.

انتخابات بهانه‌ای برای کوتاهی در حوزه کرونا نشود/ برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فتح الله حقیقی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برای انتخابات زنجان اظهار کرد: در سال 1399 -1398 مرحله دوم انتخابات به خوبی در زنجان برگزار شد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه کسی نتوانست ایراد و اشکالی به انتخابات برگزار شده بگیرد، تصریح کرد: صحت انتخابات در زنجان مورد تایید همه بود. 

وی با اشاره به اینکه انتظارات مردم افزایش یافته است، بیان کرد: تلاش برای اجرای قانون و تعامل و ارتباط موثر با هیات نظارت عامل برگزاری انتخابات موفق بوده است.

حقیقی با بیان اینکه انتخابات پیش رو باید با همکاری و تعامل ارگان‌ها برگزار شود، تاکید کرد: نباید به بهانه انتخابات، کرونا به حاشیه کشیده شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه نباید بخاطر انتخابات، کم‌کاری در حوزه کرونا اتفاق بیفتد، عنوان کرد: باید برای برگزاری انتخابات با وجود کرونا برنامه‌ریزی شود. 

وی با اشاره به اینکه باید انتخابات شورا و ریاست جمهوری آسیب شناسی شود، عنوان کرد: این اقدام به تفکیک شهرستانها انجام شود. 

حقیقی با بیان اینکه در دوره قبل برخی شعبه، های شوراهای روستاها فاقد کاندیدا بوده است، افزود: باید این مشکل حل شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه از خرید خودسرانه کالا خودداری شود، تصریح کرد: سامانه ایجاد شود تا افراد حاضر در انتخابات در این سامانه ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه مشاور حقوقی برای انتخابات در نظر گرفته شود، ادامه داد: هر انتخاباتی ارکانی دارد که باید رعایت شود.

آغاز برنامه‌های انتخابات از 18 اسفندماه

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان نیز در این جلسه اظهار کرد: 18 اسفند ماه دستور آغاز انتخابات توسط وزیر کشور و رئیس جمهور صادر می‌شود.

خدا بخش مرادی نافچی با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات انجام شده است، اضافه کرد: جلسات برای مدیریت انتخابات برگزار شده است. 

وی با اشاره به اینکه آسیب شناسی انتخابات گذشته به ویژه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها انجام شده است، عنوان کرد: این آسیب شناسی از ستاد تا شعبه انجام و جمع‌بندی شده است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به شرایط ویژه انتخابات 1400 با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم فاصله‌گذاری اجتماعی بیان کرد: در برگزاری انتخابات آتی پوشش کامل، تامین ملزومات و آموزش در دستور کار قرار دارد. 

وی با اشاره به اینکه پیش ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا انجام می‌شود، بیان کرد: برنامه‌ریزی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول