اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

وقف 2 دستگاه تنفسی در زنجان

معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از وقف دو دستگاه تنفسی در زنجان خبر داد و گفت: ارزش این دو دستگاه 3 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

وقف 2 دستگاه تنفسی در زنجان

نعمت احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به فرهنگ وقف در جامعه گفت: صدقه‌های جاریه به ویژه وقف، یکی از بهترین و مؤثرترین شیوه‌های انفاق است که سبب می‌شود تا ابد آثار و برکات بخشش مال و کمک به مردم به ویژه محرومان و نیازمندان، شامل حال واقف شده و از بهره‌های معنوی و اخروی آن سود ببرد.

معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: یکی از رسالت‌های سازمان اوقاف اجرای امینانه نیات واقفان و سوق‌دهی مناسب به درآمد موقوفات مطابق شرع و قانون است و در همین رابطه برای بهره‌وری مناسب، اطلاع‌رسانی، کنترل و نظارت بر موقوفات مرتبط با دارو، درمان و مراکز پزشکی طرح مهر تندرستی در سراسر کشور در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان موقوفات ارزشمندی در حوزه پزشکی وچود دارد که از جمله آن موقوفه هوشمند است، اضافه کرد: این موقوفه برای درمان بیماران وقف شده و در حال فعالیت است.

احمدی با اشاره به اینکه در استان زنجان ۱۸ درصد از موقوفات به حوزه درمان اختصاص یافته و هر ساله از سوی متولیان و همکاران این اداره براساس نیت واقفان اجرای نیت می‌شود.

معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه اخیرا نیز دو دستگاه تنفسی برای استفاده بیماران وقف شده است، اضافه کرد: ارزش یکی از دستگاه‌ها 3 میلیارد ریال و ارزش دیگری 500 میلیون ریال است.

وی افزود: مالکان دو واحد تولیدی صنعتی زنجان، دستگاه‌های ونیلاتور را با همه ملحقات خریداری و برای استفاده بیماران وقف کرده‌اند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول