اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مورد جدیدی از کرونای انگلیسی در آبیک شناسایی نشده است/ جریمه کرونایی هزار و ۲۹ خودرو در ۲۴ ساعت گذشته

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: مورد کرونای کارمند شهرداری آبیک به تهران ارسال شد و پس از بررسی مشخص شد که کرونای وی از نوع جهش یافته انگلیسی نبوده است.

مورد جدیدی از کرونای انگلیسی در آبیک شناسایی نشده است/ جریمه کرونایی هزار و ۲۹ خودرو در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی، فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در استان قزوین در جلسه فوق العاده فرماندهی قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان قزوین که در دفتر معاونت سیاسی استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: مورد کرونای کارمند شهرداری آبیک به تهران ارسال شد و پس از بررسی مشخص شد که کرونای وی از نوع جهش یافته انگلیسی نبوده است.

حبیبی عنوان کرد: آژیر تعطیلی مشاغل از ساعت ۲۰ و سی دقیقه در شهرهای استان به صدا در خواهد آمد  و کسبه موظف هستند که کسب و کار خود را تا ساعت ۲۱ تعطیل کنند.

وی با بیان این که اعمال قانون در خیابان ها با جدیت بیشتری انجام خواهد گرفت، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۲۹ خودرو که بعد از ساعت ۲۱ شب تردد داشتند توسط نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه شده اند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در استان قزوین عنوان کرد: رعایت پروتکل بهداشتی در صورتی که در دو هفته ابتدایی اسفند با دقت انجام گردد و جدی گرفته شود شاهد تکرار محدودیت های عیدنوروز سال گذشته نخواهیم بود، در صورت گرفتار شدن به موج چهارم کرونا خروج از آن آسان نخواهد بود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول