اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

بازدید مجازی 4 میلیون و 700 هزار نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از بازدید مجازی 4 میلیون و 700 هزار نفر از مناطق عملیاتی راهیان نور در بستر شبکه «شاد» خبر داد.

بازدید مجازی 4 میلیون و 700 هزار نفر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس

خبرگزاری فارس ـ شهرام کاشفی نیک: علی رمضانی مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره فعالیت اردوهای مجازی راهیان نور، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا، در سال‌جاری امکان برگزاری اردوهای راهیان نور نبود، به همین دلیل تصمیم گرفتیم که در بستر فضای مجازی، اردوهای دانش‌آموزی را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش، شبکه اختصاصی برای دانش‌آموزان با عنوان «شاد» پیش‌بینی کرده است که امسال اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی را در بستر این شبکه برگزار کرده‌ایم.

رمضانی با بیان اینکه سیاست بر این است که اردوهای راهیان نور در فضای واقعی برگزار شود اما شرایط کرونا موجب شده است که به اردوهای مجازی اکتفا کنیم، گفت: اردوهای مجازی راهیان نور از اول بهمن به طور آزمایشی در استان‌های اصفهان، البرز و تهران اجرا شد و از نیمه بهمن در سراسر کشور برگزار شده است.

وی افزود: تا کنون 2 میلیون و 700 هزار دانش‌آموز از اردوهای راهیان نور بازدید کردند و در مجموع با احتساب والدین و مربیان و معلمان، 4 میلیون و 700 هزار نفر از ازدوهای راهیان نور مجازی بهره برده‌اند.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه در نظر داریم اردوهای راهیان نور در فضای مجازی در آینده در کنار اردوهای واقعی ادامه یابد، گفت: در شرایط پس از کرونا، اردوهای مجازی می‌تواند برای دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه اول برگزار شود.

وی تصریح کرد: اردوهای مجازی راهیان نور تا پایان فروردین سال 1400 ادامه دارد.

انتهای پیام/‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول