اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

باید با اطلاع‌رسانی شفاف جلوی شایعه‌پراکنی گرفته شود

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا گفت: با اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع، جلوی شایعه‌پراکنی گرفته شود.

باید با اطلاع‌رسانی شفاف جلوی شایعه‌پراکنی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، امیرحسین طاهری رئیس اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا ظهر دوشنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی شهرستان پیشوا، اظهار کرد: شورای اطلاع‌رسانی شهرستان پیشوا به منظور ایفای نقش اساسی در حوزه مدیریت افکار عمومی موظف است ساز و کار اطلاع‌رسانی و گردش اطلاعات را در شهرستان برقرار کرده و بر آن نظارت کند.

وی گفت: این شورا در اجرای سیاست‌های کلان دولت و نظام مبنی بر اطلاع‌رسانی شفاف به افکار عمومی در مورد برنامه‌ها و فعالیت‌های عمرانی، اقتصادی و ساماندهی وضعیت سیاسی، اجتماعی و امنیتی شهرستان و تقویت فرهنگ پاسخ‌گویی دستگاه‌ها شکل گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشوا ادامه داد : نقش‌آفرینی در عرصه مدیریت افکار عمومی در راستای راهبردهای دولت، تبیین خط‌مشی اطلاع‌رسانی از دستاوردهای دستگاه‌ها و تدوین و ترسیم جهت‌گیری اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی شهرستان از جمله وظایف این شورا است.

طاهری بیان کرد: در قالب این شورا و با تشکیل اتاق‌های فکر، ساماندهی گردش اطلاعات، تعیین خط‌مشی ویژه رسانه‌ای در شرایط خاص و سفارش اجرای نظرسنجی و ارزیابی افکار انجام گرفته و سیاست‌های لازم برای پاسخ‌های مناسب به شبهاتی که مربوط به دستگاه‌های اجرایی شهرستان باشد، اتخاذ می‌شود.

وی ابراز کرد: تلاش می‌کنیم با عزم و اراده‌ای که در اعضای این شورا وجود دارد و با اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع، جلوی شایعه‌پراکنی گرفته شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول