اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

محدودیت تردد شبانه در البرز همچنان ادامه دارد/به فکرر سفر نوروزی نباشید

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با اشاره به اینکه توصیه می‌شود در شرایط فعلی شیوع کرونا مردم از سفر رفتن خودداری کنند، گفت: محدودیت‌های منع تردد از ساعت 9 شب تا 3 بامداد همچنان ادامه دارد و متخلفین در این مصوبه مشمول جریمه خواهند شد.

محدودیت تردد شبانه در البرز همچنان ادامه دارد/به فکرر سفر نوروزی نباشید

غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه زنگ خطر موج چهارم کرونا به گوش می‌رسد، گفت: روزهای پایانی سال را پیش رو داریم و به رسم سنت دیرینه، هر ساله مردم این روزها در حال تدارک برای ایام عید نوروز هستند اما انتظار می‌رود مردم با رعایت شرایط شیوع ویروس اقدام کنند و از ترددهای زیاد بپرهیزند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز افزود: محدودیت تردد شبانه خودروها در شهرهای استان از ساعت 9 شب تا 3 صبح همچنان ادامه دارد و هم استانی‌های گرامی به هیچ وجه در این ساعات در سطح شهرها تردد نکرده و برنامه ریزی و تدارک سفر را نیز نداشته باشند.

این مقام مسؤول اظهار کرد: پلیس موظف به کنترل ترددها است و در صورت مواجهه با تخلف و تمرد از این محدودیت‌ها، اغلب پیامک‌هایی برای خودروهای متخلف ارسال می‌شود و برخی از شهروندان تصور می‌کنند، صدور و ثبت جریمه‌ها در سوابق خلافی منظور شده است و بلافاصله به واحد اجرائیات پلیس راهور مراجعه می‌کنند.

شرق با اشاره به اینکه برابر قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب 1389، فرصت پرداخت جریمه‌ها حداکثر60 روز از تاریخ صدور آن‌ها است و قابلیت پیگیری و طرح در کمیسیون مربوطه را دارند از رانندگان خواست تا پس از گذشت دو هفته، از دریافت پیامک‌ها، ازطریق سامانه پلیس راهور120 و دفاتر پلیس + 10 اقدام به رصد آن کنند و چنانچه خلافی به ناحق برای آن‌ها صادرشده باشد، نسبت به تعیین تکلیف جریمه مربوطه اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان البرز در پایان گفت: از مردم قدرشناس استان می‌خواهیم که با توجه به شرایط فعلی و بنا به توصیه و تاکید ستاد ملی کرونا، از ترددهای غیرضروری به ویژه به واحد اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول