اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پایش کرونایی ۵۰ درصد از مردم آمل در طرح شهید سلیمانی

مدیر بسیج جامعه پزشکی آمل با اعلام اینکه بیش از ۵۰ درصد مردم شهرستان در طرح شهید سلیمانی پایش کرونایی شدند، گفت: تست کرونای بیش از ۴ هزار نفر در این سنجش مثبت بود.

پایش کرونایی ۵۰ درصد از مردم آمل در طرح شهید سلیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، عباس اقوامی از تشکیل تیم‌های رصد و حمایتی در طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت:  ۲ هزار و ۱۰۸ نفر رصد و شناسایی را بر عهده دارند و همچنین ۱۳ تیم مراقبتی و ۲۲۷ تیم حمایتی در این طرح همکاری می‌کنند.

وی با اعلام اینکه بیش از ۵۰ درصد مردم شهرستان در طرح شهید سلیمانی پایش کرونایی شدند، افزود: ۲۳۲ هزار و ۴۰۴ نفر در این طرح پایش شدند که شامل  ۶۸ هزار ۷۵۸ خانوار است و بیش از ۴ هزار نفر تست کرونا یا آنان مثبت اعلام شد.

مدیر بسیج جامعه پزشکی آمل در ادامه با تصریح بر اینکه در این طرح هر خانواده یک سفیر سلامت دارد، اضافه کرد: هر ۴۰ خانواده یک رابطه دارند که اطلاعات کامل بیمار و مشکلات آن را مطرح می‌کنند.

قوامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هدف بسیج جامعه پزشکی پای کار آوردن همه مردم و در نتیجه کم شدن شدن بیماری کرونا است افزود: با کمک مردم در امر آموزش، بهداشت و کنترل بیماری می‌توانیم از طرفی به این بیماران کمک کنیم و از طرفی دیگر از تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان  را کم کنیم.

مدیر بسیج جامعه پزشکی آمل در پایان خاطرنشان کرد: از اسفند سال گذشته که کرونا در کشور شیوع پیدا کرد بسیج جامعه پزشکی با تمام توان برای پیشگیری و کمک رسانی به جامعه در خط مقدم بود، همانطور که در هشت سال دفاع مقدس دست از جهاد برنداشتیم تا پایان کرونا نیز به تلاش‌مان ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول