اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

پرداخت 165 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی کردستان/رفع مشکل 87 واحد تولیدی

رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تا امروز 165 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات به 87 واحد تولیدی در کردستان پرداخت شده است.

پرداخت 165 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی کردستان/رفع مشکل 87 واحد تولیدی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره‌وزمی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان کردستان، اظهار کرد: در سال 99 که سال جهش تولید بود برای کمک به واحدهای تولیدی در سطح استان در حوزه صنعت و کشاورزی منابعی را از دو محل بند الف تبصره 18 و رونق تولید برای پرداخت سرمایه ثابت و سرمایه در گردش در اختیار داشتیم که توانستیم تسهیلات مناسبی پرداخت کنیم.

وی افزود: در حوزه صنعت از محل بند الف تبصره 18 تا امروز 62 واحد تولیدی 118 میلیارد و 100 میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده اند و از محل رونق تولید نیز 74 میلیارد و 800 میلیون تومان به 40 واحد تولیدی پرداخت شده است.

87 واحد تولیدی در کردستان تسهیلات گرفتند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: در مجموع در سال‌جاری 165 میلیارد و 300 میلیون تومان به 87 واحد تولیدی تسهیلات پرداخت شده است.

دره‌وزمی یادآور شد: همچنین از محل بند الف تبصره 18 پرداخت 30 میلیارد تومان تسهیلات مصوب به بانک‌های عامل ارسال شده که تا پایان سال تلاش می‌کنیم پرداخت شود.

وی بیان کرد: در بند الف تبصره 18 سهم استان 112 میلیارد تومان بوده که تا امروز 118 میلیارد پرداختی داشته‌ایم و در صورت پرداخت 30 میلیارد تومان دیگر تا پایان سال شاهد 140 درصد تحقق خواهیم بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: بانک‌های سپه با پرداخت 38 میلیارد و 200 میلیون تومان، ملی با 37 میلیارد و 140 میلیون تومان و صنعت و معدن با 24 میلیارد و 132 میلیون تومان بانک‌هایی هستند که بیشترین سهم پرداختی را بابت تسهیلات داشته‌اند.

انتهای پیام/2330/75

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول