اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

رونمایی از گلزار امامزاده محمد(ص) در روز شهدا

مدیرکل بنیاد شهید استان البرز گفت: عملیات مرمت و بهسازی این گلزار پایان یافته است و باید هرچه سریعتر با هماهنگی‌های لازم و تکمیل کارهای باقی مانده از جمله نصب تصاویر شهدا بر روی مزارها، بتوانیم از این گلزار در آستانه روز شهدا رونمایی کنیم.

رونمایی از گلزار امامزاده محمد(ص) در روز شهدا

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان البرز، در نشست شورای معاونین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، گفت: شهدا با تأسی از امام حسین(ع)، درس فداکاری، ازخودگذشتگی، شجاعت و شهامت را با ما آموختند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، جان فشانی کردند و حماسه‌ای جاودانه آفریدند. 

مدیرکل بنیاد شهید استان البرز هدف از بزرگداشت روز شهدا را نهادینه کردن این روز در جامعه دانست و اظهار کرد: امروز کمترین وظیفه ما در قبال شهدا حفظ ارزش‌های انقلاب و ادامه راه این کبوتران خونین بال است. ترویج ارزش‌های انقلاب، ترویج منش و راه شهدا در جامعه و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت از جمله اهدافی است که در 22 اسفند باید بدان پرداخته شود.

این مقام مسؤول بیان کرد: تلاش برای بزرگداشت 22 اسفند باید بسیار عمیق و تاثیرگزار باشد، باید کاری کنیم تا این 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا مناسبت صرفا کاغذی و درج شده در تقویم نباشد و یاد و خاطره شهدا را برای همیشه در ذهن مردم نهادینه کنیم. امروز اگر برای زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج ارزش‌های انقلاب تلاش نکنیم شرمنده شهدا خواهیم بود.

استفاده از ظرفیت ایثارگران و تمام دستگاه‌های اجرایی برای بزرگداشت روز شهدا

رستمیان در ادامه با بیان اینکه استفاده از ظرفیت ایثارگران و تمامی دستگاه‌های اجرایی برای بزرگداشت روز شهدا از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: تلاش همه باید برای بزرگداش روز شهدا باشد. شکی نیست مردم شهید پرور ایران اسلامی به تأسی از وصایای جاوید و ارزشمند امام خمینی(ره) و آموزه‌های مقام معظم رهبری، تجلیل شهیدان و تکریم خانواده معظم شهدا را رسالت خطیر خود در پاسداری از خط سرخ شهادت و ره آوردهای شهیدان برای عزت و سربلندی کشور میدانند و برای بزرگداشت این روز تلاش خواهند کرد.

پایان بهسازی گلزار شهدای امام زاده محمد(ع) 

وی در ادامه با شاره به پایان بهسازی گلزار شهدای امام زاده محمد علیه السلام کرج، اضافه کرد: عملیات مرمت و بهسازی این گلزار پایان یافته است و باید هرچه سریعتر با هماهنگی‌های لازم و تکمیل کارهای باقی مانده از جمله نصب تصاویر شهدا بر روی مزارها، بتوانیم از این گلزار در آستانه روز شهدا رونمایی کنیم.  

گلزار شهدای امام زاده محمد علیه السلام چهارمین گلزار کشور است، باید تلاش کنیم تا این گلزار و دیگر گلزارها به قطبی فرهنگی برای رجوع مردم تبدیل شوند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول