اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شور و شوق نوروزی در بازارهای مازندران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران مشکلی از لحاظ کمبود و تامین کالاهای نوروزی نیز در بازار وجود ندارد، گفت: با بیان اینکه شاهد شور و شوق در بازارهای نوروزی مازندران که تمام تاکید ما به مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

شور و شوق نوروزی در بازارهای مازندران

حسینقلی قوانلو امروز درباره وضعیت بازارهای نوروزی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: فعالیت بازارهای نوروزی در مازندران براساس رنگ‌بندی کرونایی است که در حال حاضر باتوجه به شرایط کنونی به جز چند شهر نارنجی مشولی وجود ندارد.

وی با اشاره به وجود شور و شوق در بازارهای نوروزی مازندران گفت: تمام تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی است؛ چرا که در اثر شلوغی ممکن است همه‌گیری بیماری را شاهد باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: امیدواریم با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی امسال عید خوبی را شاهد باشیم.

 این مسؤول با تاکید بر ضرورت پرهیز از حضور در دورهمی‌های عید نوروز، خاطرنشان کرد: این مهم مصوبه مصوبه ستاد کرونا است تا از مردم درگیر این ویروس منحوس نشوند.

قوانلو گفت: مشکلی از لحاظ کمبود و تامین کالاهای نوروزی نیز در بازار وجود ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه ۳ هزار و ۸۷۶ واحد خبازی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند، اضافه کرد: طی این مدت ۳۷ هزار و ۱۷۹ بار از واحدهای خبازی سراسر استان بازرسی به‌عمل آمده که منجر به شناسایی ۳ هزار و ۸۷۶ واحد متخلف شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران یادآور شد: برای این واحدها پرونده تخلف به ارزش بیش از ۷۸ میلیارد ریال تشکیل شده است.

این مسؤول با اعلام اینکه تمامی پرونده‌های متشکله برای صدور رأی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است، خاطرنشان کرد: شهروندان مازندرانی می‌توانند گزارش‌های خود پیرامون تخلفات اقتصادی اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت، احتکار، عرضه خارج از شبکه و سایر را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول