اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

قول وزیر ارتباطات به بچه‌های جهادی بشاگرد

آذری جهرمی به بچه‌های گروه جهادی شهید سلیمانی بشاگرد که در پی ریزی دکل‌های ارتباطی و اجرای فیبرنوری منطقه به مخابرات کمک کرده بودند، قول داد تا زمین چمن روستای «وی» را تا خرداد چمن کند.

قول وزیر ارتباطات به بچه‌های جهادی بشاگرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد جواد آذری جهرمی ظهر امروز در بازدید از روستای «وی» از توابع بخش سردشت شهرستان بشاگرد با بیان این که حضور امروز من در منطقه بشاگرد به معنای آن است که شبکه ارتباطی تلفن همراه و اینترنت همراه این امکان از این بعد برای شما فراهم خواهد کرد که فاصله شما تا تهران و یا هر شهر دیگری به اندازه یک کلیک باشد و بتوانید مسائل و مشکلات خود را بر بستر شبکه‌های ارتباطی پیگیری و رفع کنید.

وی افزود: امروز 85 درصد روستاهای بشاگرد در شرق هرمزگان به طور کامل از پوشش اینترنت پرسرعت از نوع نسل سوم و چهارم بهره‌مند هستند و این مهم با یک حرکت بسیار متراکم و پرتلاش صورت گرفت تا بتوانیم بر بستر فیبر نوری ارتباط مناسبی را برای شما عزیزان در بشاگرد فراهم کنیم.

 

وزیر ارتباطات با اشاره به رسیدن فیلمی از محل عبور یک فیبر در بشاگرد به دستش و گلایه شهروند بشاگردی از وی بخاطر مسیر نامناسب فیبرکشی، گفت: به همکارانم گفتم که شما خودتان فیبر را برای مردم این منطقه کشیدید و اولین نقد هم به خودتان شد و البته این عزیزان نسبت به اصلاح این قطعه کوتاه هم اقدام خواهند کرد.

آذری جهرمی همچنین با تقدیر از نقش گروه‌های جهادی برای به ثمر رسیدن این پروژه مهم و اهمیت اجرای آن برای اتصال روستاهای بشاگرد به شبکه ملی اطلاعات و شبکه اینترنت، اضافه کرد: این گروه جهادی که همگی پرسپولیسی و قرمز هم هستند از من خواستند که زمین خاکی روستای «وی» چمن شود و من این را به شما قول می دهم که از محل سهم اپراتورها، زمین خاکی این روستا نیز تا ابتدای تابستان چمن مصنوعی شود.

 

به گزارش فارس، وزیر ارتباطات پس از پایان برنامه بازدیدش از جاسک و بشاگرد راهی بندرعباس می‌شود تا صبح فردا پروژه‌های فیبرنوری در بشاگرد و کوهشاه احمدی و بیش از 800 تکنولوژی ارتباطی نصب شده در استان طی یک سال اخیر را رسما به بهره‌برداری برساند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول