اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

افسارگسیختگی قیمت میوه و کالاها در بازار شب عید

امام‌جمعه رودسر با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی جامعه در روزهای پایانی سال بر اثر بی‌تدبیری مسؤولان گفت: ستاد تنظیم بازار حواسش به گرانی بازار شب عید باشد قیمت میوه و کالاها افسارگسیخته شده انگار بازار رهاشده است.

افسارگسیختگی قیمت میوه و کالاها در بازار شب عید

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودسر در مسجد ملاامیرا با اشاره به چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: چهارشنبه‌سوری یک سنت غلط و انحرافی در کشور گذاشته‌شده که جز تعالیم دینی ما نیست همه مواظب خود و فرزندانمان در این چهارشنبه آخر سال باشیم.

وی با اشاره به ۲۲ اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید و ایثارگران افزود: امنیت و آرامش امروز کشور مدیون شهدا و خانواده‌های جانبازان و ایثارگران است که باید تلاش کنیم تا خانواده‌های شهدا و ایثارگران در پیچ‌وخم‌های روزگار فراموش و گم نشود واقعاً تأسیس این نهاد یکی از برکات انقلاب و دوراندیشی امام (ره) بود در این شهرستان

امام‌جمعه رودسر با اشاره به سالروز بمباران شیمیایی شهر حلبچه بیان کرد: صدام به سرکردگی استکبار جنایت‌های هولناکی را در جنگ هشت‌ساله مرتکب شده است که هیچ‌گاه از یادها نخواهد رفت.

وی با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی جامعه در روزهای پایانی سال بر اثر بی‌تدبیری مسؤولان گفت: ستاد تنظیم بازار حواسش به گرانی بازار شب عید باشد قیمت میوه و کالاها افسارگسیخته شده انگار بازار رهاشده و فشارها بر مردم زیاد شده نادیده گرفتن حقوق مردم گناه بزرگی است.

 روحانی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب برای توجه به مسائل داخلی و خارجی کشور بیان کرد: یکی از شگردهای دشمن وارونه نمایی حقایق و دستاوردهای انقلاب در جنگ نرم است در این فضاهای مجازی تلاش می‌کنند تا جای شهید و جلاد عوض شود.

وی با بیان اینکه جوانان از دیدگاه رهبر معظم انقلاب افسران جنگ نرم هستند، افزود: جوانان برای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند و اجازه ندهند دشمن از طریق فضای مجازی به اهداف خود برسد.

خطیب جمعه رودسر با اشاره به جنگ نابرابر وحشی آل سعود با ملت مظلوم یمن تصریح کرد: تمام مجامع حقوق بشر در طول ۶ سال که آل سعود بر سر مردم مظلوم یمن بمب می‌ریخت سکوت کردند اما امروز که یمنی‌ها به ساخت موشک دوربرد و پهپاد دست یافتند و اهداف اقتصادی و نظامی در خاک عربستان را هدف قرار می‌دهند صدایشان درآمده و از رزمندگان انصار الله خواستند که حملات را متوقف کنند.

وی به اقدامات  وحشیانه رژیم آل سعوددر چند سال اخیر نیز اشاره کرد و گفت: هر وقت رژیم آل سعود جای خود نشست و دست تسلیم خود را در مقابل یمن بلند کرد حملات متوقف خواهد شد وگرنه پهپادهای انصار الله بر سر شما هم فرود خواهد آمد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول