اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری گنبدکاووس

فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: با حضور ۳۰ نفر از معتمدین، متنفذین و افراد وثوق شهرستان از همه سلایق و قومیت‌ها اعضای هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری انتخاب شدند.

انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری گنبدکاووس

عبدالقدیر کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: تلاش داریم تا انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان در کنار شورای تامین، هیئت نظارت و شورای نگهبان مانند انتخابات گذشته، انتخابات سالم و قانونمند برگزار کنیم.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: از همه عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات انتظار داریم تا بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس رعایت اصل بی‌طرفی و عدم جانبداری از کاندیدای خاص را خط قرمز ستاد انتخابات شهرستان برشمرد و گفت: اعضای هیئت اجرایی انتخاب شده باید از هم‌اکنون تا پایان انتخابات ۱۴۰۰ اصل بی‌طرفی و عدم‌جانبداری از کاندیدای خاص را رعایت کرده و در هیچ یک از ستادهای انتخاباتی کاندیداها حضور نداشته و مستقیم و غیرمستقیم در تبلیغات شرکت نکنند.
وی ادامه داد: ۳۰ نفر انتخاب شده در جلسه حاضر برای انتخاب هیئت اجرایی شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری از معتمدین، متنفذین و از همه سلایق و قومیت‌های مختلف هستند.
کریمی گفت: در انتخابات انجام شده در حضور هیئت نظارت ستاد انتخابات شهرستان و شورای تامین آقایان عبدالمجید قزلجه، نورمحمد کوچکی، سیف‌الله بیگ‌زاده، رضا روحانی، محمد کاشانیان، قربان‌محمد سعدی، محمد سنچولی و محمد شریعتی به عنوان اعضای هیئت اجرایی بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب شده و همین افراد به علاوه آقای سهراب کریمیان، خانم مریم آق‌آتابای، سیدمحمد حسینی و رضا یازرلو به عنوان اعضای علی‌البدل بوده که  به عنوان اعضای هیئت اجرایی بر انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شدند.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس بیان کرد: تا پایان امروز ساعت ۱۸ روز جمعه ۲۵ نفر به عنوان کاندید شوراهای اسلامی شهر در گنبدکاووس و شهر اینچه‌برون ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۲۱ نفر آقا و چهار نفر خانم هستند.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول