اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

مطالبه مردم در «فارس‌من» برای پوشش هزینه‌های دندانپزشکی؛ سردبیر سوژه: بیمه مخارج را تقبل کند

افزایش هزینه‌های خدمات دندانپزشکی، مردم را نگران کرده و در همین رابطه برخی‌ها با ثبت پویشی در فارس من خواستار نظارت بر قیمت‌ها و تحت پوشش قرار دادن این هزینه‌ها از سوی بیمه‌ها شدند.

مطالبه مردم در «فارس‌من» برای پوشش هزینه‌های دندانپزشکی؛ سردبیر سوژه: بیمه مخارج را تقبل کند

به گزارش خبرگزاری فارس، افزایش بی‌رویه هزینه‌های دندانپزشکی برخی از طرفداران شبکه مردمی فارس من را به ثبت پویشی برای نظارت بیشتر بر این قیمت‌ها وا داشته است. سردبیران فارس من با انتقاد از افزایش افسارگسیخته هزینه‌های دندانپزشکی، خواستار تحت پوشش قرار گرفتن این هزینه‌های درمانی شدند.

در این رابطه، سردبیر سوژه فارس من در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد:گران بودن هزینه‌های دندانپزشکی بسیار آزار دهنده است، این قیمت‌ها به گونه‌ای است که یک نرخ ندارد و برخی یک قیمت و دیگردندانپزشکان قیمت دیگری ارائه می‌کنند.

وی افزود: از طرفی دیگر هزینه‌های دندانپزشکی بسیار بالاست، اگر بیمه‌ها بتوانند این هزینه‌ها را تحت پوشش قرار دهند می‌تواند به مردم کمک کند.

این سردبیر فارس من، خاطرنشان کرد: آخرین باری که به داندانپزشکی مراجعه کرده ‌ام متاسفانه بیمه‌ها هزینه‌های داندپزشکی را پوشش نداند و اگربیمه‌های پای کار بیایند و از مردم حمایت کنند نقش مهمی در کاهش هزینه‌های مردم دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول