اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ثبت‌نام ۶۲۴ نفر در انتخابات شوراهای استان سمنان+اینفوگرافیک

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان از ثبت‌نام ۶۲۴ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان خبر داد.

ثبت‌نام ۶۲۴ نفر در انتخابات شوراهای استان سمنان+اینفوگرافیک

حبیب‌الله خجسته‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به جمع‌بندی نهایی و قطعی شمار داوطلبان ثبت‌نام‌شده برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان اظهار کرد: ۶۲۴ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان ثبت‌نام کردند.

وی با ارائه گزارش نهایی ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان گفت: از مجموع افراد نام‌نویسی‌شده، ۵۴۷ نفر مرد و ۷۷ نفر زن هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان افزود: ۳۱ نفر از ثبت‌نام‌کنندگان دارای مدرک دکتری، ۲۰۲ نفر کارشناسی ارشد و ۳۲۷ نفر مدرک کارشناسی، ۱۰ نفر حوزوی بوده و مابقی دارای مدرک زیر کارشناسی هستند.

خجسته‌پور گفت: جوان‌ترین داوطلب، ۲۵ سال دارد و در شهر سمنان ثبت نام کرده و مسن‌ترین داوطلب هم با ۷۴ سال متعلق به شهر مجن است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد کل ثبت‌نام‌شدگان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان سمنان ۸۶ نفر، در شهرستان شاهرود ۲۰۵ نفر، در شهرستان دامغان ۱۰۶ نفر، در شهرستان گرمسار ۶۶ نفر، در شهرستان مهدی‌شهر ۸۴ نفر، در شهرستان میامی ۳۳ نفر، در شهرستان سرخه ۱۴ نفر و در شهرستان آرادان ۳۰ نفر بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان بیان کرد: شمار ثبت‌نام حضوری داوطلبان حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان ۴۶۳ نفر و ثبت‌نام غیرحضوری ۱۶۱ نفر بوده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول