اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

تحقق شعار سال نیازمند اراده و عزم انقلابی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: تحقق شعار سال نیازمند اراده، عزم انقلابی، ترویج فرهنگ تلاش و مجاهدت است.

تحقق شعار سال نیازمند اراده و عزم انقلابی است

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در سنندج، با تبریک حلول سال نو و تحول روح افزای طبیعت که آیت قدرت بی‌بدیل است، اظهار کرد: سال ۱۳۹۹ با همه فراز و نشیب‌ها و دشواری‌های مختلف با چاشنی استرس و نگرانی از وضعیت سلامت عزیزان و شیوع ویروس کرونا، سپری شد و سالی نو، با روحی تازه و بارقه‌ای از امید و نشاط آغاز شد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب، با نگاهی به تحولات کشور و میزان تحقق شعار سال گذشته و تحلیل کوتاه و پربار از شرایط کشور، شعار سال جدید را تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها اعلام فرمودند انتخاب و معرفی این شعار برگرفته از ژرف اندیشی و اهتمام معظم‌له نسبت به زندگی شرافتمندانه مردم و شکوفایی و بالندگی اقتصاد کشور است.

وی با اشاره به اینکه این شعار حکیمانه با اندک تفاوتی با بیان‌های گوناگون در چند سال اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام می‌شود که بیانگر چند نکته کلیدی و محوری است، اعلام کرد: جامعه ایمانی ایران در مسیر حرکت تکاملی و تمدن ساز خویش نیازمند اقتصادی بالنده، شکوفا و مبتنی بر عزت و استقلال کشور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: تلاش مدیران و مسئولان کشور برای تحقق عزت و استقلال  و روح خود دفاعی با تکیه بر دانش و اراده مستحکم نخبگان و جوانان این کشور همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام‌ حاتمیان یادآور شد: خودباوری نگاه به سرمایه‌های عظیم علمی و ظرفیت‌های داخلی و عدم توجه و اعتماد به بیگانگان مهمترین رمز موفقیت نظام اسلامی در تحقق اقتصادی آرمان گرا و لذت بخش خواهد بود.

وی افزود: در شعار سال علاوه بر تلاش برای رشد فزاینده تولید حمایت و پشتیبانی و حمایت مسئولان از تولید و رفع موانع تولید و ایجاد مشوق‌های متنوع مورد تاکید رهبری عزیز قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: آنچه می‌تواند منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات حکیمانه ایشان را محقق سازد، اراده و عزم انقلابی و ترویج فرهنگ ارزشمند، تلاش و مجاهدت برای رشد و شکوفایی اقتصادی و ایجاد تمدن اسلامی بر پایه معارف حیات‌بخش و فرهنگ انسان ساز اسلام است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول