اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در سمنان/ طرح‌های شهید سلیمانی و کمک مؤمنانه ادامه می‌یابد

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی بین مردم نیازمند این استان خبر داد و گفت: طرح‌های شهید سلیمانی و کمک مؤمنانه در سال جدید با قدرت ادامه می‌یابد.

توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در سمنان/ طرح‌های شهید سلیمانی و کمک مؤمنانه ادامه می‌یابد

سردار حمید دامغانی در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانسی با سرلشگر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، ضمن تبریک سال جدید و آرزوی توفیق و سالی پربرکت برای مردم ایران اظهار کرد: در جلسه‌ای که با فرمانده کل سپاه پاسداران داشتیم، مقرر شد با توجه به ایام نوروز و سفرهای نوروزی، طرح شهید سلیمانی تداوم داشته باشد.

وی افزود: در همه شهرستان‌های استان سمنان تیم‌های غربالگری، رصد و شناسایی و نظارت با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند تا با همکاری با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان از شروع موج جدید کرونا در استان جلوگیری شود.

دامغانی تصریح کرد: نقاهتگاه‌های سپاه در شهرستان‌های استان سمنان آمادگی کامل را برای پذیرش بیماران کرونایی دارند و همکاری کامل با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان در این خصوص انجام می‌شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: در راستای اجرای طرح مواسات و کمک مؤمنانه در چند روز اخیر، ۵۰ هزار بسته معیشتی بین مردم نیازمند استان توزیع شد.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا در استان تاکنون با همکاری مردم و خیران، بیش از ۲۶۰ هزار بسته معیشتی بین مردم نیازمند استان توزیع شده است و این طرح ادامه می‌یابد تا از درد و آلام مردم نیازمند کاسته شود.

دامغانی ضمن قدردانی از مردم و خیران برای مشارکت گسترده در طرح مواسات و کمک مؤمنانه خاطرنشان کرد: امیدوارم سال ۱۴۰۰ سالی پربرکت برای همه مردم ایران و استان سمنان باشد و بتوانیم با همدلی و هم‌افزایی شاهد کاهش دردها و رنج‌های نیازمندان باشیم.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول