اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برخی مدیران خود مانع تولید هستند/ حمایت از تولید داخلی بهترین پشتیبانی در امر تولید است

مدیر گروه کارآفرینی و سرمایه‌گذاری نشاطی گفت: متاسفانه برخی از مدیران درکی از تولید نداشته و خود منشاء مانع تولید بوده که باید تغییر یابند.

برخی مدیران خود مانع تولید هستند/ حمایت از تولید داخلی بهترین پشتیبانی در امر تولید است

مرتضی جلیل‌وند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری در هنگام سال تحویل منشا خیر و برکت برای مردم ایران بوده که حساسیت موضوع را نسبت به این مسائل می‌رساند.
وی تصریح کرد: قوه قضائیه و استانداری‌ها در مراکز استان‌ها مسوولان مرتبط در راستای پیگیری مسائل تولید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری هستند.
مدیر گروه کارآفرینی و سرمایه‌گذاری نشاطی با اشاره به اینکه برخی از مسوولان خود مانع تولید هستند، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مسوولان مرتبط در امر تولید درکی از تولید نداشته و خود مانع تولید هستند که باید برطرف شود.
وی ادامه داد: دشمن با تحریم‌های ناجوانمردانه خود در حوزه اقتصاد تاروپود اقتصاد کشور را به هم ریخته و امنیت روحی و روانی کشور را تحت الشعاع قرار داده است.
جلیلوند گفت: نیت و قصد دشمن از این کار فروپاشی کشور و فاصله گرفتن مردم از نظام جمهوری اسلامی است.
وی بیان کرد: تنها راه برون‌رفت از این مشکلات و ناامید کردن دشمن متکی بودن به تولیدات داخلی بوده تا بار دیگر ایران اسلامی اقتدار خود را در جهان و منطقه ثابت کند.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول