اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مجموعه بررسی عملکرد دو دهه شورای شهر اصفهان در اختیار نامزدها قرار می‌گیرد

دبیر جمعیت ایثارگران اصفهان گفت: جمعیت ایثارگران با بررسی عملکرد ۲ دهه از شوراهای شهر ضمن مصاحبه با چهره‌های اصلی در طول ۵ دوره مجموعه‌ای را آماده کرده تا برای افرادی که کاندیدای شورای شهر هستند مفید باشد و امیدواریم تا اواسط فروردین منتشر شود و در اختیار نامزدها قرار بگیرد.

مجموعه بررسی عملکرد دو دهه شورای شهر اصفهان در اختیار نامزدها قرار می‌گیرد

مجتبی کرباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص نقش شورای شهر اظهار داشت: شورای اسلامی شهر به عنوان یک پارلمان نقش بسیار مهمی در اتخاذ تصمیمات دارد که نتایج آن در حال و آینده شهر و زندگی مردم تأثیرات زیادی دارد.

دبیر جمعیت ایثارگران اصفهان درباره فعالیت در حوزه انتخابات توضیح داد: جمعیت ایثارگران به دلیل دغدغه‌هایی که از عملکرد شورای فعلی شهر در طول ۳ و نیم سال گذشته دارد از مدتی قبل ضمن رصد عملکرد شورای فعلی در تدارک مشارکت عمومی مردم برای انتخابات آتی شورای شهر و همچنین مشغول کار کردن بر روی گزینه‌هایی است که می‌توانند مطالبات مردم را برای چنین کلان‌شهری مطرح کنند.

وی افزود: جمعیت ایثارگران در حوزه موارد مطرح شده مطالعه‌ها و رایزنی‌هایی را انجام داده و حدود ۲۰ نفر از خبرگان در تخصص‌های مختلف که می‌توانند گرداننده‌های خوبی برای ۵-۶ کمیسیون اصلی شهر باشند را برای ثبت نام دعوت کرده تا برای کاندیداتوری شورای شهر شرکت کنند.

کرباسی تاکید کرد: این نکته به این معنا نیست که جمعیت ایثارگران به عنوان یک تشکل به تنهایی کار کند؛ تا به امروز یکی از تشکل‌های فعال در مجمع نیروهای انقلاب بوده‌ایم و امیدواریم ساز و کار مجمع نیروهای انقلاب به گونه‌ای باشد که هم‌پوشانی کامل برای تشکل‌های مختلف سیاسی که برای انتخابات‌ها فعال هستند ایجاد شود و نگاه جامع آن باعث برگزاری انتخابات خوبی در شهر اصفهان بشود.

دبیر جمعیت ایثارگران اصفهان گفت: عمده فعالیت جمعیت ایثارگران در درون مجمع نیروهای انقلاب خواهد بود مگر اینکه در روزهای آینده اتفاقات دیگری رقم بخورد و در آن صورت جمعیت ایثارگران به عنوان یک حزب مستقل در صحنه انتخابات وظیفه خود را انجام می‌دهد.

وی در خصوص فعالیت‌های تخصصی جمعیت ایثارگران توضیح داد: جمعیت ایثارگران با بررسی عملکرد ۲ دهه از شوراهای شهر ضمن مصاحبه با چهره‌های اصلی در طول ۵ دوره مجموعه‌ای را آماده کرده تا برای افرادی که کاندیدای شورای شهر هستند مفید باشد و امیدواریم تا اواسط فروردین منتشر شود و اختیار نامزدها قرار بگیرد.

کرباسی اعلام کرد: این مجموعه حاوی قوانین مهمی است که در اداره شهر موثر است و از تجربه‌های خاص گردانندگان اصلی شورای شهر در ادوار مختلف که برخی از آن‌ها جایی ثبت نشده، تشکیل شده است.

دبیر جمعیت ایثارگران اصفهان در انتها یادآور شد: افراد به وسیله این مجموعه می‌توانند خودشان را با آن محک بزنند و ببینند با وجود این قوانین و تجارب توان حضور در عرصه یک رقابت سنگین و قبول یک مسؤولیت در قبال یک شهر شناخته شده و انقلابی را دارند یا خیر.

انتهای پیام/63119/آ 30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول