اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

واکسیناسیون پاکبانان مشهدی در برابر بیماری کرونا

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از واکسیناسیون نیروهای کارگری با اولویت پاکبانان حوزه معاونت خدمات شهری در برابر بیماری کرونا خبر داد.

واکسیناسیون پاکبانان مشهدی در برابر بیماری کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی از واکسیناسیون نیروهای کارگری با اولویت پاکبانان حوزه معاونت خدمات شهری در برابر بیماری کرونا خبر داد.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد اظهار کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از آنجا که نیروهای کارگری حوزه معاونت خدمات شهری بیشتر از بقیه افراد، در معرض ابتلا به این بیماری هستند، در اواخر اسفندماه سال گذشته، بر اساس اولویت‌بندی صورت گرفته، تمام نیروهای مشغول در بخش جمع‌آوری پسماند بیمارستانی سازمان مدیریت پسماند در برابر این بیماری خطرناک واکسینه شدند.

وی ادامه داد: در برنامه واکسیناسیون امروز هم گروه‌های هدف، نیروهای پاکبان و غسال هستند که به تدریج طی چند روز، برای تعداد ۲۰۰۰ نفر واکسیناسیون انجام می‌شود.

یعقوبی گفت: با توجه به توزیع تدریجی واکسن، اولویت اول برای تزریق این واکسن، نیروهای کارگری مسن و دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند و به تدریج با قول مساعد دانشگاه علوم پزشکی، پیگیر هستیم تا متناسب با تحویل گیری واکسن، تمام نیروهای کارگری خدمات شهری شهرداری مشهد علیه ویروس منحوس کرونا واکسینه شوند.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول