اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ششگلانی: هر درخواستی مبنی بر تغییر نام ماشین‌سازی و خروج از استان را رد می‌کنیم

رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی گفت: ماشین‌سازی قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان‌شرقی بوده و هیچ درخواستی مبنی برتغییر نام و خروج از استان را قبول نخواهیم کرد.

ششگلانی: هر درخواستی مبنی بر تغییر نام ماشین‌سازی و خروج از استان را رد می‌کنیم

جواد ششگلانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بعد از نامه زنوزی به هیات فوتبال استان مبنی بر واگذاری مالکیت این تیم، 3 درخواست از استان‌های اصفهان، تهران و البرز برای گرفتن امتیاز تیم به ما داده شده است که هر 3 درخواست از سوی هیات فوتبال استان رد شده است.

وی گفت: صراحتا می‌گویم، ماشین‌سازی تبریز شناسنامه فوتبال تبریز است و نه نامش قابل تغییر است و نه اجازه خروج از استان را می‌دهیم و هر مجموعه و فردی که خواستار امتیاز تیم ماشین‌سازی است، باید این تیم را در آذربایجان‌شرقی و به‌نام ماشین‌سازی مدیریت کند.

ششگلانی تصریح کرد: هیات فوتبال استان در حوزه وظایفش آماده همکاری حداکثری با هر مجموعه خواهان ماشین‌سازی است، اما علاوه بر اینکه باید توانایی آن فرد و مجموعه برای هیات فوتبال ثابت شود، 2 شرط داریم که نام ماشین‌سازی تغییرناپدیر بوده و این تیم از استان آذربایجان‌شرقی خارج نخواهد شد.

رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی گفت: این بار اول نیست که ماشین‌سازی با چنین مشکلی مواجه می‌شود، اما این تیم مردمی ریشه در فوتبال تبریز داشته و قطعا از این بحران هم گذر خواهد کرد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول