اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مسوولان برای رفع موانع تولید در کشور تلاش کنند

امام جمعه اراک بیان داشت: مسوولان باید با توجه به فرامین رهبری به جای برخی بند و بست‌های غلط و سواستفاده‌ها در امر رفع موانع تولید بکوشند.

مسوولان برای رفع موانع تولید در کشور تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه اراک اظهار کرد: تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب بر گره‌گشایی در امر تولید و رفع موانع نشان دهنده اهمیت و جایگاه امر تولید در کشور است.

وی تصریح کرد: با تولید و خودکفایی است که قادر هستیم روی پای خود ایستاده و دشمنان را نابود کنیم.

امام جمعه اراک بیان داشت: مسوولان باید با توجه به فرامین رهبری به جای برخی بند و بست‌های غلط و سوء استفاده‌ها در امر رفع موانع تولید بکوشند.

دری‌نجف‌آبادی لازمه تحقق شعار سال را تلاش همگانی در این مسیر دانست و گفت: تولید مایه افتخار و عزت کشور است با تولید ضمن رفع مشکل اشتغال، مشکلات معیشتی مردم نیز برطرف می‌شود.

وی همچنین بر لزوم توجه همگان به امر تولید شد و بیان داشت: دولت باید با بسترسازی و تامین بسترهای تولید به معنای واقعی حامی تولید بوده و سنگ‌اندازی‌ها را از میان بردارند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه استان مرکزی از نظر کشاورزی و صنعتی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، گفت: استان امام باید زودتر از استان‌های دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و در این امر پیشتاز باشد.

وی تحریم را بهانه‌ای برای کار نکردن دانست و افزود: موفقیت کشور نه در گرو دوستی با آمریکا، بلکه در گرو همت و عزم ایران و ایرانی است، همه باید  عزمشان را جزم کرده و در سال جاری برای سربلندی کشور تلاش کنند.

 دری نجف‌آبادی خواستار تزریق روحیه امید در جامعه شد و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر به روحیه امید در کشور نیازمند هستیم.

امام جمعه اراک گفت: توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و درک خستگی‌های کادر بهداشت و درمان همچنان از واجبات است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول