اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال: برای میزبانی ایران در مسابقات جام جهانی تلاش می‌کنیم

طهورث حیدری در این گفت‌وگو از سابقه‌کاری خود تا آینده مدنظر هیئت رئیسه برای فوتبال کشور سخن می‌گوید.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال: برای میزبانی ایران در مسابقات جام جهانی تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، طهمورث حیدری، از کودکی به فوتبال علاقمند بود و فوتبال را با بازی‌های محلی در محلات شروع و در سطح باشگاهی ادامه داد.

مقاماتی از جمله قهرمانی در لیگ برتر استان، قهرمانی در فوتبال استان و مقام سوم فوتبال کشور را به دست آورد و بیشتر سابقه‌ کاری‌اش به مدیریت ورزشی بازمی‌گردد و مسئولیت‌هایی از جمله مسئول امور ورزشی سپاه استان و رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری را نیز در کارنامه خود به یادگار دارد.

طهمورث حیدری چند ماهی است که به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و رئیس کمیته امور استان‌ها در فدراسیون فوتبال کشور نیز انتخاب شده که بر اساس ماده ۵۴ فدراسیون فوتبال خود را موظف می‌داند موارد و مشکلات فوتبال در سراسر کشور را پیگیری کند.

در زیر گزیده‌ای از گفت‌وگوی فارس با این عضو از هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌خوانید.

برگزاری مجامع عمومی استان‌ها اولین اولویت است

طهمورث حیدری در خصوص نقش خود در هیات رئیسه فدارسیون گفت: توسعه فوتبال و رفع موانع بر سر راه این ورزش از وظایف رئیس هیئت فوتبال است که در همین راستا به هیئت‌رئیسه مشاوره می‌دهیم، همچنین  برگزاری مجمع عمومی و انتخابات هیئت‌ استان‌های سراسر کشور از وظایف اینجانب در فدراسیون می‌باشد که با تلاش همکاران و فراق بال انجام خواهد شد.

رئیس کمیته امور استان‌ها در فدراسیون فوتبال ادامه داد: خوشبختانه نتایج انتخابات در سال گذشته نتایج خوبی بود و افراد شاخص و شایسته‌ای به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند و تاکنون دو نماینده باشگاه، سه کارشناس ثابت، دو سرپرست و رئیس هیئت بانوان انتخاب و معرفی شده و در آینده نیز افرادی به عنوان نایب اول و دوم انتخاب می‌شوند که همگی افراد توانمندی هستند و با وحدت و همدلی می‌توانیم کارها را پیش ببریم.

تلاش برای میزبانی ایران در برگزاری مسابقات جام جهانی

حیدری با بیان اینکه همه هم‌وغم کمیته ورزش، اعضا و دیپلماسی کشور در مورد میزبانی تیم ملی کشور در جام جهانی است، بیان کرد: سعی داریم با رایزنی میزبانی تیم ملی را برای کشور به ارمغان بیاوریم هرچند کار سخت است اما پیگیری و تلاش می‌کنیم تا جوانان ایران زمین که افراد غیور و سخت‌کوشی هستند در هر شرایطی به موفقیت برسند و در جام جهانی خوش بدرخشند.

حیدری گفت: فعالیت این هیئت رسماً از اسفند ماه آغاز شد و در ادامه تلاش می‌کنیم که سفرهای استانی و کشوری با اعضای هیئت رئیسه نیز در سال جاری طبق برنامه ریزی انجام می‌شود.

بدبینی‌های موجود به فوتبال را به خوشبینی تبدیل می‌کنیم

وی با بیان اینکه فوتبال، مشتاقان بسیاری دارد و عامل شعف و شادی برای کشور است، افزود: خانواده بزرگ فوتبال تأثیرگذارترین افراد جامعه هستند که با یاری خدا و اتحاد، برخی بدبینی‌ها به فوتبال را به خوش‌بینی تبدیل می‌کنیم و با یاری خدا، دعای مردم و تدبیر فدراسیون فوتبال شجاعت تیم‌ملی، تیم ملی به جام جهانی اعزام و سبب شور و شادی در میان مردم می‌شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کشور بیان کرد: سلامت، صداقت در کار، فعالیت‌های گسترده، انجام وظیفه براساس اساسنامه، ارتباط خوب با مدیران رده بالا و اراده الهی رمز موفقیت برای خدمت کردن در کمیسیون فوتبال استان‌ها و هیئت رئیسه است که سبب توسعه فوتبال کشور می‌شود.

وی در پایان گفت: برنامه‌های بلند مدتی در پیش رو داریم که تحقق برنامه‌ها زمان‌بر است و نمی‌توانیم رویاپردازی کنیم اما طبق اساسنامه پیش می‌رویم تا وظایفمان را به طور شایسته انجام دهیم و به توسعه فوتبال کشور کمک کنیم.

 انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول