اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

افتخار هلال احمر حضور فعالانه در بحران‌ها و مخاطرات است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: جمعیت هلال احمر کردستان در زمان‌های مختلف و در هر آنچه که مخاطره، حادثه، سانحه و بحران نام دارد، حضوری فعال و مثمر ثمری داشته است.

افتخار هلال احمر حضور فعالانه در بحران‌ها و مخاطرات است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پیام جلالی پیش از ظهر امروز در مراسم تحویل یک دستگاه کامیونت جهت پشتیبانی عملیات‌های امداد و نجات به جمعیت هلال احمر شعبه قروه به ارائه گزارشی از عملکرد هلال احمر استان پرداخت و افزود: از سال گذشته با شیوع بیماری کرونا امدادگران و داوطلبان عزیز هلال احمر در مبادی ورودی شهر به غربال گری و تب سنجی مسافران نوروزی پرداختند.

وی تصریح کرد: همچنین جمعیت هلال احمر طی یکسال گذشته در کنار مدافعین سلامت و عزیزان بسیج و سپاه در طرح‌های آمران سلامت، ناظران سلامت و طرح فاخر حاج قاسم سلیمانی حضور فعالی داشت.

جلالی اضافه کرد: امروز شاهد نتایج مثبت طرح حاج قاسم سلیمانی در پیشگیری از کرونا هستیم که با همکاری جمعیت هلال احمر، سپاه و دانشگاه علوم پزشکی طی یکسال گذشته به مرحله ی اجرا در آمد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان خاطرنشان کرد: همیشه اعتقاد داشته‌ایم که توان هر سازمانی به وجود نیروی انسانی توانمند آن است و در جمعیت هلال احمر از نیروهای بسیار توانمندی برخوردار هستیم و در مخاطرات و بحران‌هایی که پیش آمده، نیروهای این جمعیت عملکرد بسیار مناسبی را از خود به نمایش گذاشته‌اند.

وی تاکید کرد: اما در کنار نیروی انسانی توانمند، وجود تجهیزات و امکانات مناسب کار از ارزش بسیاری برخوردار بوده و امیدوار هستیم که به نحو مطلوبی این نیاز جمعیت نیز مرتفع شود.

وی ضمن تقدیر از همراهی و کمک‌های نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس، اظهار امیدواری کرد که با کمک ایشان بزودی شاهد کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات جاده ای وینسار قروه و احداث مجتمع اداری، امدادی شهرستان دهگلان باشیم.

گفتنی است؛ در این مراسم یک دستگاه کامیونت "فوسو" ویژه پشتیبانی عملیات‌های امداد و نجات به ارزش ریالی ۱۳ میلیارد ریال تحویل شهرستان قروه گردید. 

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول