اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| شهرداری قوچان موظف به ساماندهی انبارهای جمع‌آوری ضایعات و برخورد با متخلفان است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قوچان گفت: شهرداری قوچان موظف به ساماندهی انبارهای جمع‌آوری ضایعات در این شهر و برخورد با واحدهای غیرمجاز و متخلفان است که در این زمینه به شهرداری موارد موردنظر اعلام‌شده تا در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

فارس من| شهرداری قوچان موظف به ساماندهی انبارهای جمع‌آوری ضایعات و برخورد با متخلفان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان این رسانه در سامانه مردمی «فارس من» سوژه‌ای تحت عنوان «عدم پلمپ واحدهای جمع‌آوری ضایعات بدون مجوز در قوچان» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشتند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تأکید بر ساماندهی انبارهای ضایعات در این شهر، گفت: یکی از وظایف شهرداری برخورد با تخلفات در این حوزه و سروسامان دادن به این واحدها بوده که شورای شهر موارد موردنظر را به شهرداری اعلام تا در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات انجام بگیرد.

علی زیرک با یادآوری اینکه تاکنون اقداماتی صورت گرفته اما آنچه مدنظر است از طرف شهرداری اجرایی نشده است، بیان کرد: در حال حاضر تنها یک شرکت دارای مجوز در قوچان مشغول به فعالیت بوده که امکان پوشش شهر در زمینه جمع‌آوری زباله‌های خشک و تفکیک آن را دارد که این امر باعث می‌شود مشکلات انبارهای جمع‌آوری ضایعات به‌طورکلی رفع شود.

وی بابیان اینکه باید افرادی که از این طریق امرار معاش می‌کنند با کمک شهرداری سازمان‌دهی شوند، افزود: در حال حاضر این واحدهای فاقد مجوز در حاشیه شهر فعالیت دارند و هیچ‌کدام از آن‌ها در حریم شهری فعالیت ندارند اما باید ایجاد شهرک بازیافت یا مکانی برای فعالیت جامع این واحد در صحن شورا مطرح شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول