اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

عدم نظارت مانع تحقق شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب می‌شود

معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: تولید و پشتیبانی از تولید نیازمند نظارت قوی بوده و در چارچوب بی‌نظارتی شعار سال توسط مقام معظم رهبری محقق نخواهد شد.

عدم نظارت مانع تحقق شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب می‌شود

علیرضا شابدین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: در حال حاضر برخی از جوانان نخبه و با استعداد کشور در حوزه تولید یا به میدان نمی‌آیند و یا شرایط و بستر لازم برای حضورشان در میدان تولید فراهم نیست.
وی تصریح کرد: علما، بزرگان و روحانیون به ویژه روحانیون و علما اهل تسنن می‌توانند به عنوان رایزن بین جوانان نخبه و مسوولان نقش‌آفرینی کرده و شرایط لازم را فراهم کنند.

* روحانیون و متخصصین حوزه‌های علمیه می‌توانند پژوهش‌ها و راهبردهای مناسبی در راستای موانع تولید ارائه دهند
معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان اینکه روحانیون و متخصصین حوزه‌های علمیه می‌توانند پژوهش‌ها و راهبردهای مناسبی در راستای موانع تولید ارائه دهند، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد از هم اکنون باید متخصصین حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها با پژوهش‌های مختلف و ارائه راهکارها و راهبردهای مناسب در رفع موانع تولید گام بردارند.
وی با اشاره به وجود روحانیون و علمای متفکر در کشور بیان کرد: در حال حاضر خوشبختانه علما و روحانیون، نظریه‌پردازان و متفکران خوبی در کشور وجود دارند که می‌توانند موانع تولید را از زاویه‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار داده و آنها را در اختیار مسوولان مرتبط قرار دهند.

* شناسایی حلقه‌های مفقوده در راستای پشتیبانی از تولید و رفع موانع تولید که توسط دشمن ایجاد شده عامل مهم است/ اصلاح نظام بانکی عامل مهم در تولید و پشتیبانی است
شابدین اصلاح نظام بانکی را عامل مهم در تولید و پشتیبانی از آن برشمرد و گفت: یکی از موارد مهم در تولید و پشتیبانی از آن اصلاح نظام بانکی به ویژه بحث جدی ربا است که باید به طور جدی مورد توجه و بررسی قرار گیرد.
وی شناسایی حلقه‌های مفقوده در راستای پشتیبانی از تولید و رفع موانع تولید که توسط دشمن ایجاد شده را عامل مهم دیگر دانست و افزود: دشمن در حوزه اقتصادی حلق‌هایی در راستای  جلوگیری در حوزه پشتیبانی از تولید و ایجاد موانع در این حوزه ایجاد کرده که شناسایی آنها در تحقق شعار سال بسیار تاثیرگذار است.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: تولید و پشتیبانی از آن نیازمند نظارت قوی بوده و در چارچوب بی‌نظارتی هرگز  شعار سال توسط مقام معظم رهبری در کشور محقق نخواهد شد.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول