اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  محور مقاومت

گزارش تصویری المسیره از تونل‌های گروه‌های مقاومت در نوار غزه

یک شبکه یمنی از کار شبانه‌روزی رزمندگان مقاومت در نوار غزه برای حفر تونل زیر پای نظامیان رژیم صهیونیستی و رسیدن به عمق خاک فلسطین گزارشی تصویری منتشر کرد.

گزارش تصویری المسیره از تونل‌های گروه‌های مقاومت در نوار غزه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه یمنی المسیره گزارشی تصویری از کار شبانه‌روزی نیروهای مقاومت فلسطین برای حفر تونل زیر پای صهیونیست‌ها منتشر کرد.

 

 

خبرنگار شبکه المسیره در این گزارش می‌گوید رسیدن به تونل‌های گروه‌های مقاومت در نوار غزه کار آسانی نیست زیرا دشمن صهیونیستی همچنان به دنبال این تونل‌ها است و وضعیت در یک لحظه می‌تواند در منطقه تغییر کند و دیوارها فرو بریزند.

در ادامه این گزارش آمده است که رزمندگان مقاومت به‌ صورت شبانه‌روی در زیر زمین کار می‌کنند تا در صورت نیاز، به عمق خاک فلسطین برسند.

«ابو بلال» سخنگوی نظامی جنبش «المجاهدین» فلسطین در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبکه المسیره می‌گوید: «حفر تونل متوقف نشده است. ما در اینجا در تونل [گروه مقاومت] کتائب المجاهدین هستیم که طول بسیار زیادی دارد. از این تونل در تاکتیک‌های نظامی مختلف چه دفاعی چه تهاجی یا حتی اقدامات اطلاعاتی استفاده می‌شود. از این تونل‌ها همچنین در مأموریت‌های رزمی دیگر از قبیل درگیری از نقطه صفر و ربایش نظامیان اشغالگر صهیونیستی استفاده می‌شود».

ابو بلال در ادامه می‌افزاید: «دشمن صهیونیستی پول‌های گزافی برای اتمام [طرح] دیوار حائل صرف کرده که این مهم‌ترین دلیل بر اثرگذاری تونل‌های مقاومت است. اینکه دشمن صهیونیستی برخی از تونل‌های مقاومت را شناسایی کرده به خاطر دیوار [حائل] نبوده بلکه این تونل‌ها به علت فرسایش خاک و عللی از این دست کشف شده‌اند که این خود مهم‌ترین دلیلی است که نشان می‌دهد این دیوار حائل در شناسایی تونل‌های مقاومت کاملا مؤثر نیست».

سخنگوی نظامی جنبش المجاهدین همچنین تأکید کرد: «پیام ما به ملت فلسطین این است که مقاومت شما همچنان در وضعیت خوبی است و آنان هستند که در پیشگاه صف‌ها در صف اول قرار دارند و تفنگ‌هایشان سینه دشمن صهیونیستی را نشانه گرفته است. پیام ما به محور مقاومت این است که در برابر دشمن مشترکی قرار داریم و باید یکپارچه در برابر این دشمن بایستیم. گزینه ما گزینه مقاومت است».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول