اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کشف ۱٠۳ کیلو گرم تریاک در بجنورد

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از کشف ۱٠۳ کیلوگرم تریاک در یک عملیات منسجم پلیسی در بجنورد خبر داد.

کشف ۱٠۳ کیلو گرم تریاک در بجنورد

سردار علیرضا مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: در ادامه مأموریت‌های مبارزه با مواد مخدر و تلاش اطلاعاتی و عملیاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یکی از قاچاقچیان مواد مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران درروند رسیدگی به این پرونده دریافتند که این فرد در منزل شخصی‌اش مقدار قابل‌توجهی مواد مخدر نگهداری می‌کند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از منزل وی مقدار ۱٠۳ کیلوگرم تریاک کشف و متهم نیز دستگیر شد. 

فرمانده انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودروی ۴٠۵ نیز که برای حمل و جابجایی مواد مخدر مورداستفاده قرار می‌گرفت توقیف و راهی پارکینگ شد و متهم درنهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

وی با تأکید بر اینکه ریشه‌یابی این پرونده کماکان ادامه دارد، یادآور شد: انتظار می‌رود شهروندان گرامی این است که همچنان با پلیس همکاری داشته باشند و در صورت اطلاع ازاین‌گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱٠ و  پلیس مبارزه با مواد مخدر اطلاع دهند. 

فرمانده انتظامی استان در پایان نیز به خانواده‌ها توصیه کرد: اگر خانواده‌ها مراقب نباشند و را‌ه‌های پیشگیرانه را در دستور کار خود قرار ندهند این بلای خانمان‌سوز که ریشه بسیاری از جرائم است جامعه را دچار اختلال خواهد کرد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول