اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اعلام آمادگی سپاه البرز برای ساخت منزل مسکونی در «سی‌سخت»

رئیس بسیج سازندگی استان البرز با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در منطقه سی سخت اتفاق افتاده است، گفت: سپاه استان البرز آمادگی این را دارد با حمایت خیرین در این منطقه، واحد مسکونی بسازد.

اعلام آمادگی سپاه البرز برای ساخت منزل مسکونی در «سی‌سخت»

مهران طیران، رئیس بسیج سازندگی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در پی زلزله سی سخت نیروهای جهادی از سراسر کشور به کمک مردم منطقه شتافتند، از این سو نیروهای جهادی استان البرز نیز پای کار آمدند.

رئیس بسیج سازندگی استان البرز بیان کرد: با توجه به تخریب منازل مردم سی سخت، سپاه استان البرز اعلام آمادگی کرده است که پنج واحد مسکونی به همت خیرین البرزی و به نمایندگی سپاه ساخته شود.

این مقام مسؤول ادامه داد: همچنین اعلام آمادگی کرده ایم که در سه زمینه وجوهات نقدی، تأمین مصالح و نیروهای انسانی به منطقه زلزله زده سی سخت کمک کنیم.

طیران یادآور شد: خوشبختانه اقدامات صورت گرفته در منطقه توسط گروه‌های جهادی و نمایندگان سپاه رضایت مردم منطقه را جلب کرده است.

وی افزود: گروه‌های جهادی البرز در سه حوزه پخت غذای گرم، آوار برداری و سازندگی در این منطقه فعالیت کردند اما امروز و با توجه به شیوع کرونا حضور حضور نیروهای جهادی منع شده و در صورت نیاز از نیروهای متخصص امر استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ج/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول