اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کشف 21 هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف 21 هزار و 400 لیتر سوخت قاچاق به ارزش بیش از 4 میلیارد ریال در زنجان خبر داد .

کشف 21 هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان

یوسف اسماعیل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی با هدف مبارزه با قاچاق کالا، جرایم پولی و بانکی، جرایم حوزه بورس، جرایم مالیاتی، جرایم پولشویی، تسهیلات غیرمجاز بانکی، زمین‌خواری آغاز به کار کرده و در طول مدت فعالیت خود توفیقات بسیاری در این زمینه داشته است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی با سیاست‌های جدید، طرح و برنامه‌ریزی، پیش‌بینی، پیشگیری، کنترل، شناسایی، مقابله و کشف فعالیت، جرایم اقتصادی را دنبال می‌کند، گفت: در زنجان نیز شاهد کشفیات خوبی از سوی پلیس امنیت اقتصادی بودیم.

وی از کشف ۲۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل محورهای مواصلاتی در اتوبان زنجان- تبریز به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و برای بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودرو دارای ۲۱ هزار و ۴۰۰ لیتر بنزین قاچاق به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال است که بلافاصله کامیون کشنده توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه پس از تکمیل پرونده یک متهم این پرونده به همراه کالای قاچاق تحویل مراجع قضائی شد، ادامه داد: پلیس با رصد دائم محورهای مواصلاتی از قاچاق و به تاراج رفتن سرمایه های ملی جلوگیری می کند.

کشف موز خارجی قاچاق در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان همچنین از شناسایی و کشف انواع موز خارجی قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: ماموران اداره قاچاق پلیس امنیت اقتصادی در حین کنترل خودروهای عبوری در محور زنجان – تبریز به یک دستگاه خودرو مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقیف خودرو در بازرسی از آن ۲ هزار و ۱۹۵ کیلو انواع موز خارجی قاچاق کشف و توقیف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان ارزش محموله‌های قاچاق مکشوفه در این عملیات را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۹۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این عملیات یک دستگاه خودرو توقیف شد و در این رابطه پرونده تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضایی ارسال شد. انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول