اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مطالبات بازنشستگان مخابرات منطقه کردستان تا پایان شهریور پرداخت می‌شود

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه رسیدگی به مطالبات مالی بازنسشتگان و پرداخت آن از وظایف این مجموعه در راستای تکریم بازنشستگان به شمار می‌رود، گفت: بر اساس مصوبه هیات مدیره شرکت مخابرات ایران این امر در دستور کار منطقه قرار گرفت.

مطالبات بازنشستگان مخابرات منطقه کردستان تا پایان شهریور پرداخت می‌شود

آزاد حکمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج با اعلام این مطلب که بازنشستگان به عنوان گنجینه‌های تجربه و دانش در حوزه‌های مختلف کاری یاری رسان مجموعه بوده و هستند، اظهار کرد: یکی از راههای قدردانی و تجلیل از این عزیزان پیگیری، رسیدگی و پرداخت مطالبات آنها است که خوشبختانه این مهم با دلسوزی و تلاش مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران به نتیجه رسید.

وی با اشاره به اینکه مطالبات بازنشستگان در چند گروه تقسیم بندی شده است، خاطر نشان کرد: تا پایان شهریور ماه سال جاری بر اساس مصوبه هیات مدیره شرکت مخابرات ایران نسبت به پرداخت مطالبات بازنشستگان اقدام خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تشکیل کارگروه مرتبط با این امر در منطقه کردستان را یادآور شد و افزود: تلاش این مجموعه بر این است  در این کارگروه راهکارها و نقطه نظرات توسط اعضا مطرح شود و بهترین راه حل‌ها را به منظور وصول و پرداخت هرچه سریعتر مطالبات به  بازنشستگان تصویب و اجرا نماییم.

حکمت با بیان اینکه این اقدام، حرکتی ارزشمند در راستای تحقق مطالبات بازنشستگان به عنوان سرمایه‌های انسانی در شرکت مخابرات ایران و به تبع آن در منطقه به شمار می‌آید، بر همراهی و همفکری اعضای کارگروه فوق تاکید داشت.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در پایان ضمن آرزوی صحت و سلامت برای بازنشستگان این منطقه از صبر و تعامل آنها در زمان پرداخت مطالباتشان تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول