اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اعزام کشتی‌گیر قم به پیکارهای قهرمانی آسیا

فرهنگی‌کار مطرح، مدال‌آور و پرافتخار استان قم در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران راهی رقابت‌های 2021 قهرمانی آسیا شد.

اعزام کشتی‌گیر قم به پیکارهای قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان با هدایت یکی از بهترین‌ مربیان حال حاضر کشتی جهان یعنی محمد بنا راهی کشور قزاقستان شد، تیمی که مهدی ابراهیمی یکی از بهترین‌های فرنگی ایران و قم عضو آن است.

اعزام تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در حالی صورت گرفت که اعضای این تیم را فرنگی‌کاران اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم تشکیل می‌دهند و مهدی ابراهیمی فرنگی‌کار مطرح قم در وزن 82 کیلوگرم اعزام شد.

رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 24 و 25 فروردین ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود و در ترکیب تیم اعزامی ایران به این مسابقات در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز، 60 کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد و 63 کیلوگرم میثم دل‌خانی به مصاف حریفان می‌روند.

همچنین در وزن 67 کیلوگرم حسین اسدی، 72 کیلوگرم امین کاویانی‌نژاد، 77 کیلوگرم پژمان پشتام، 82 کیلوگرم مهدی ابراهیمی، 87 کیلوگرم ناصر علیزاده، 97 کیلوگرم مهدی بالی و وزن 130 کیلوگرم علی‌اکبر یوسفی دیگر اعضای تیم اعزامی ایران به این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند.

مربیان تیم ملی در این تورنمنت آسیایی رسول جزینی، بهروز حضرتی‌پور و حبیب‌الله اخلاقی و عادل بالی‌تبار هستند، داور اعزامی ایران محمدابراهیم امامی است و این تیم به سرمربیگری محمد بنا با حریفان روبه‌رو می‌شود، تیمی که ماساژور آن محمد علیزاده، متخصص تغذیه رامین امیرساسان  و سرپرست آن سیدحجت کریمی است.

مهدی ابراهیمی فرنگی‌کار مطرح قم نخستین مدال آسیایی خود را سال 2013 از پیکارهای قهرمانی نوجوانان آسیا در شهر اولانباتور مغولستان کسب کرد و بعد از آن مدال‌هایی از مسابقات جوانان، امید و بزرگسالان به دست آورد و در رقابت‌های جهانی نوجوانان و جوانان و امیدها نیز به میدان رفته است.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول