اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

زمان دقیق برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال زنجان مشخص نیست

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: زمان دقیق برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان زنجان مشخص نیست.

زمان دقیق برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال زنجان مشخص نیست

علی خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به علت مخالفت ستاد کرونای استان و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان زنجان لغو شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه قرار بود مجمع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با یک سوم ظرفیت برگزار شود، تصریح کرد: با این وجود ستاد کرونا چنین شرایطی را هم قبول نکرد و حتی پیشنهاد ما این بود که مجمع در فضای روباز مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شود، اما این موضوع هم مورد قبول قرار نگرفت.

وی با اشاره به اینکه با وضعیت قرمز کرونایی زنجان فعلا زمان جدید برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال مشخص نیست، گفت: در وضعیت زرد کرونایی مجاز به برگزاری مجمع خواهیم بود که آنهم زمان‌بر است.

خلیلی با اشاره به اینکه به تعویق برگزاری مجمع انتخاباتی ضربه به فوتبال زنجان است، اضافه کرد: در حال حاضر بحث مدارس فوتبال و همچنین برگزاری مسابقات بلاتکلیف باقیمانده است.

به گزارش فارس، قرار بود، مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان زنجان امروز ساعت 10 صبح با حضور شهاب عزیزی خادم برگزار شود که به علت وضعیت کرونایی زنجان لغو شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول