اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

بهره‌برداری از اولین هتل‌بوتیک سیستان و بلوچستان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: اولین هتل بوتیک سیستان و بلوچستان به زودی در ارگ سردار محمدحسین‌خان نارویی در شهرستان زهک به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از اولین هتل‌بوتیک سیستان و بلوچستان

مجتبی میرحسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: به‌زودی اولین هتل بوتیک استان در ارگ تاریخی سردار محمدحسین‌خان نارویی واقع در روستای قلعه‌نو شهرستان زهک راه‌اندازی می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: این بنا با اعتباری بالغ بر ۲۱میلیارد ریال از سال گذشته مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته و قرار است تا پایان فروردین‌ماه امسال به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: اجرای دیوار محوطه، اجرای کف‌سازی و محوطه‌سازی پشت ساختمان، اجرای آلاچیق‌ها، اجرای سرویس‌های بهداشتی، جداسازی دیوارهای محوطه ارگ، اجرای پله دسترسی به طبقه بالا، تعمیر، مرمت و تجهیز داخل ارگ از جمله مرمت و تجهیز اتاق‌هاى اقامتى، آشپزخانه، اتاق مدیریت، اتاق‌هاى فروش صنایع‌دستى و همچنین نصب درب و پنجره فضاها، مرمت راه پله داخلى و اصلاح ارتفاع پله‌ها، محوطه‌سازى و اجراى پارکینگ در فضاى پشت ارگ و ... از جمله اقدامات در دست انجام است.

میرحسینی افزود: در واقع بوتیک هتل‌ها، هتل‌هایی  هستند که تاریخ، سنت و فرهنگ غنی منطقه را به نمایش می‌گذارند و اینگونه هتل‌ها در میان گردشگران خارجی محبوبیت بیشتری دارند و به‌عنوان جاذبه‌های توریستی در نظر گرفته می‌شوند.

انتهای پیام75009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول