اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نماینده شهرکرد: از مدیرانی که در تأمین امنیت «بن_بروجن» کوتاهی کردند، شکایت می‌کنیم

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس گفت: از خاطیان و مدیرانی که در تأمین امنیت طرح انتقال آب بن_بروجن کوتاهی کرده‌اند، به اتهام ترک فعل شکایت خواهیم کرد.

نماینده شهرکرد: از مدیرانی که در تأمین امنیت «بن_بروجن» کوتاهی کردند، شکایت می‌کنیم

احمد راستینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با انتقاد از آتش زدن خودروی پیمانکار پروژه انتقال آب بن_بروجن، گفت: این در حالیست که استاندار اصفهان مکلف به تامین امنیت اجرای پروژه‌ انتقال آب بن_بروجن بوده است، همچنین وزارت نیرو در واگذاری زمین برای ساخت آبگیر پروژه تعلل کرده است.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس ادامه داد: بنده به عنوان نماینده مردم در دفاع از حقوق استان از وزیر نیرو، استاندار و مسؤول آب منطقه‌ای اصفهان به علت ترک فعل، هم به کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و هم به سازمان بازرسی شکایت خواهم کرد و انتظار پیگیری، اجرای قانون و عدالت را دارم.

وی خاطرنشان کرد: اینجانب در هفته گذشته تذکری در صحن علنی مجلس به وزیر نیرو در خصوص اجرای وظایف قانونی در زمینه پیگیری تکمیل پروژه بن به بروجن داده بودم و تذکری نیز به مسؤولان امنیتی دادیم که تعدادی از افراد قصد ایجاد تنش و عدم پیشبرد پروژه انتقال آب بن به بروجن را دارند که این اتفاق تلخ نشان داد دلواپسی‌هایمان بیجا نبوده است.

لزوم ورود دستگاه امنیتی و دستگیری عاملان حادثه

راستینه با بیان اینکه مطالبات مردم استان به صورت جدی پیگیری خواهد شد، تاکید کرد: از سعه‌صدر و قانون‌مداری مردم تشکر می‌کنیم و این هشدار را به دستگاه‌های امنیتی می‌دهیم که در صورت عدم پیگیری و برخورد با عاملان حادثه و همچنین عامل توهین به مردم شهیدپرور استان از این دستگاه نیز شکایت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: طبق بندهای دوم و سوم اصل ۱۵۶ قانون اساسی و همچنین قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور و وظیفه قانونی قوه قضائیه بر حفظ حقوق عامه و نظارت بر حسن اجرای قوانین و با توجه به احکام مقرر در مواد ۹۰، ۹۱، و ۹۲ قانون مدیریت خدمات کشوری هر مسؤولی که به وظیفه قانونی عمل نکند مرتکب ترک فعل شده و مجرم شناخته می‌شود.

انتهای پیام/68033

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول