اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

۲۰۵۴/ شهید محمدحسین مولوى: با دشمن سازش نمی‌کنیم

شهیدمحمد حسین مولوى در وصیت‌نامه خود آورده است: اسلام با خون شهید آبیارى و زنده می‌شود پس ما می‌جنگیم، مى‌میریم اما سازش با دشمن را نمى‌پذیریم.

۲۰۵۴/ شهید محمدحسین مولوى: با دشمن سازش نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید محمد حسین مولوى:

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامى، امام خمینى که روح انقلاب را در کالبد مرده این ملت دمید، امامی که با همراهی مردم توانست در مقابل ستمگران تاریخ بایستد و انقلاب را به پیروزی برساند.

مردم ایران چه در زمان انقلاب و چه اکنون که درگیر جنگی نابرابر هستیم قهرمانانه از کشور اسلامی خود دفاع می‌کنند که حیرت و تعجب جهانیان را برانگیخته است چنانکه در قرآن آیه شریفه مى‌فرماید: «ان الله یحب الذین یقاتلون فى سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص» یعنی خدا آن مومنان را که در صف جهاد با کافران مانند سد آهنین همدست و پایدارند دوست دارد و امروز این آیه شریفه مصداق پیدا کرده و مردم مسلمان ایران در برابر دشمنان خدا چون صف آهنین ایستادگى مى‌کنند و از هیچ ایثارى فروگذارى و سرپیچى نکرده و در مبارزه حق علیه باطل شهید مى شوند. آری چه زیباست جنگیدن و شهید شدن در میدان ستیز.

مردم اکنون انقلاب اسلامى ما با سرعت هر چه تمام‌تر به کشورهاى جهان توسعه پیدا کرده و چشم امپریالیسم را کور کرده اما همه دست‌نشانده‌هاى آمریکا با قدرت شیطانى خود به مبارزه با صدور انقلاب اسلامى برخاسته‌اند مانند همین بعث عراق که به کمک ابرقدرت‌هاى تاریخ با انواع تجهیزات آمریکایى، روسى و انگلیسى و... به ایران و دهات مرزى بى‌دفاع حمله مى‌کنند و مردم بى‌گناه را به رگبار، خمپاره و توپ می‌بندند. روحشان شاد و یادشان گرامى باد.

اما همچنان که رهبر عزیزمان فرمود ما پیروزیم و هیچ شک و تردیدى در آن نیست با شرط اینکه امام و دیگر یارانش را چون حجت‌الاسلام سید على خامنه‌اى و... یارى کنیم و نیز از کمک به جبهه‌ها غافل نباشیم.

اسلام با خون شهید آبیارى و زنده می‌شود پس ما می‌جنگیم، مى‌میریم اما سازش با دشمن را نمى‌پذیریم.

سوگند به الله اکبر، سوگند به لااله الاالله، سوگند به محمد رسول خدا، سوگند به على حجت خدا، سوگند به خون حسین و سوگند به خون شهیدان راه امام خمینى که منتهی به انقلاب مهدى(عج) است در طول تاریخ  ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول