اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

انتقام مظلومیت‌های دانشمندان هسته‌ای را از دشمن تروریست بگیرید

فعال سیاسی جوان و انقلابی قرچک گفت: دستگاه های مسوول انتقام مظلومیت‌های دانشمندان هسته‌ای را از دشمن تروریست گرفته تا دیگر هیچ کسی فکر تجاوز به ایران را در هیچ سطحی نکند.

انتقام مظلومیت‌های دانشمندان هسته‌ای را از دشمن تروریست بگیرید

علی خزایی فعال سیاسی جوان و انقلابی دیار ۱۵ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قرچک، اظهار کرد: حمله تروریستی به نطنز حاصل وادادگی غرب زده‌های دولتی از انتقام خون‌های پاک شهدای هسته‌ای، سردار مقاومت شهید حاج قاسم و حمله تروریستی به نطنز در سال گذشته است.

وی گفت: در معادلات بسیار ساده و پیش پا افتاده جهانی، پاسخ به حملات تروریستی در سطحی فراتر یا دستکم در همان سطح است که قدرت بازدارندگی ایجاد کرده و تروریست‌های دولتی و غیردولتی را از ارتکاب به حملات بعدی منصرف می‌کند.

فعال سیاسی جوان و انقلابی دیار ۱۵ خرداد ادامه داد: ارتقاء غنی سازی به هر سطحی امری عقلانی و معمول برای کشورهایی که دانش هسته‌ای را بومی سازی کرده‌اند، است.

خزایی بیان کرد: غنی سازی بسیار محدود در ابعاد کیفی و کمی در نطنز نتیجه نادیده گرفتن منافع ملی در برجام است.

وی افزود: غربزدگان در برجام اقتدار علمی ملت ایران را نابود کرده و دانش هسته‌ای را ابزاری برای تسلیم در برابر بیگانگان جلوه دادند.

فعال سیاسی و جوان انقلابی قرچک یادآور شد: آن هنگام که دولت پیشین آمریکا تعهدات خود را زیرپا گذاشته و از برجام خارج شد باید در همان روز از برجام خارج شده یا دستکم سطح غنی سازی را به شصت درصد رسانده و سایر تعهدات را تماماً کنار می‌گذاشتیم.

خزایی ابراز کرد: طبق اعلام رسمی دولت جمهوری اسلامی ترور دانشمندان برجسته هسته‌ای شهیدان علی محمدی، شهریاری، رضایی نژاد، احمدی روشن، فخری زاده و حمله تروریستی به نطنز توسط دولت تروریست صهیونیستی و با حمایت قاطع آمریکا انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه طبق اعلام رسمی دولت جمهوری اسلامی سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تا به حال ده‌ها حمله تروریستی به تأسیسات و دانشمندان هسته‌ای را ناکام و خنثی کرده که باید بر دستان قدرتمند این دلاورمردان بوسه زد، گفت: در مقام پاسخ به این حجم بالای از حملات تروریستی به دانشمندان برجسته ما که سرمایه بی‌بدیل ملت ایران هستند و تأسیسات هسته‌ای که نتیجه مجاهدت‌های تاریخی آن‌ها و از افتخارات انقلاب است چه باید کرد؟

فعال سیاسی جوان و انقلابی قرچک اضافه کرد: آیا نباید پاسخی داد که؛ بازدارنده باشد، بدین معنا که دشمن تروریست حتی فکر حمله را هم از سر بیرون کند چه رسد به اینکه حملات بعدی را تدارک ببیند؟ دوم اینکه قاطع باشد، بدین معنا که شایسته نام پاسخ به حمله تروریستی را داشته و نشان از اراده قوی جمهوری اسلامی برای تأمین امنیت هسته‌ای باشد؟ سوم اینکه در شأن ملت ایران باشد، بدین معنا که نشان از اقتدار ملی و قدرت امنیتی کشور که حاصل پایداری ملت ایران است باشد؟

خزایی بیان کرد: حال با عنایت به مطالب مطرح شده این پرسش منطقی را پیش می‌کشم که ارتقاء غنی سازی به شصت درصد پاسخی محکم، بازدارنده و در شأن ملت ایران است؟

وی گفت: افرادی که غنی سازی شصت درصد را از حقوق قطعی و قانونی ولی پایمال شده ملت ایران است را به عنوان پاسخی مناسب به تروریسم دولتی صهیونیست‌ها جا می‌زنند آیا تضمین کتبی می‌دهند که این پاسخ آن‌قدر بازدارنده است که صهیونیست‌ها زین پس جرأت حمله تروریستی به دانشمندان و مراکز هسته‌ای ایران را از سر بیرون کنند؟

فعال سیاسی جوان و انقلابی قرچک افزود: دولتمردان و نمایندگان مجلسی که با اینگونه موضع گیری‌ها حق انتقام حملات تروریستی را از ملت ایران سلب کرده و دشمن را پُررو و گستاخ تر می‌کنند، آیا به تبعات حملات تروریستی بعدی دشمن اندیشیده‌اند؟

خزایی تصریح کرد: جوانان انقلابی خواستار انتقام قاطع، بازدارنده و درشأن ملت ایران هستند.

وی گفت: بنابراین دستگاه‌های مسؤول در این زمینه وارد میدان شده و انتقام مظلومیت‌های دانشمندان هسته‌ای را از دشمن تروریست گرفته تا دیگر هیچ کس فکر تجاوز به ایران را در هیچ سطحی نکند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول