اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

آموزش مهارت به ۸۶ هزار سرباز در سال ۹۹

مدیرکل دفتر راهبری اجرای آموزش سازمان فنی و حرفه ای از آموزش مهارت به ۸۶ هزار سرباز در سال ۹۹ خبرداد.

آموزش مهارت به ۸۶ هزار سرباز در سال ۹۹

به گزارش خبرگزاری فارس، حبیب عرفان منش، مدیرکل دفتر راهبری اجرای آموزش سازمان فنی و حرفه ای اعلام کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده با وجود محدودیت‌های شیوع کرونا، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای توانسته است با مشارکت قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح، برای آموزش مهارت به سربازان گام‌های مثبتی بردارد.

هدف از ارائه آموزش‌های مهارتی به سربازان، تامین نیازهای نیروهای مسلح به کارکنان وظیفه ماهر و کمک به اشتغال‌پذیری و تسهیل برای ورود به بازار کار است.

تا پایان اسفند ماه سال ۹۹ تعداد ۸۶ هزار و ۳۵۳ نفر دوره معادل ۱۳حدود میلیون نفر- ساعت آموزش مهارت در یگان‌های تحت امر ارتش جمهوری اسلامی (آجا)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (سپاه)، نیروی انتظامی (ناجا) و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح (ودجا) و بعضاً مراکز ثابت آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ارائه شده است.

بیش از ۶۸ هزار نفر سرباز آموزش دیده در دوره‌های مهارت آموزی در آزمون‌های سنجش مهارت شرکت کرده‌اند که حدود ۲۶ هزار نفر موفق شده‌اند، در آزمون کتبی و نهایی (عملی) قبول شوند و بقیه سربازان در حال ورود به تشریفات سنجش مهارت هستند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول