اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

برگزاری مسابقات قرآن «اقرأ» همزمان با ماه رمضان

مسابقات قرآن اقرأ همزمان با ایام ماه مبارک رمضان به همت شبکه جهانی سحر و به زبان اردو برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات قرآن «اقرأ» همزمان با ماه رمضان

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس مسابقات قرآن اقرأ همزمان با ایام ماه مبارک رمضان به همت شبکه جهانی سحر و به زبان اردو برگزار می‌شود.

این مسابقات در رشته قرائت قرآن برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند هر شب از ساعت ۱۹ به وقت تهران این مسابقات را به صورت زنده و مستقیم از شبکه اردو‌زبان سحر مشاهده کنند.

این مسابقات طی ۳۰ شب برگزار می‌شود که ۲۴ شب مرحله مقدماتی، ۵ شب مرحله نیمه‌نهایی و ۱ شب هم مرحله نهایی برگزار می‌شود. در پایان این مسابقات سه برنده نهایی معرفی و تجلیل می‌شوند. برگزیدگان این مسابقات به ترتیب ۲ هزار یورو، ۱۵۰۰ یورو و هزار یورو به عنوان جایزه تعلق می‌گیرد.

در این رقابت‌ها داورانی از کشور‌های مختلف به قضاوت می‌پردازند که شامل آقایان «عزادار عباس»، داور وقف و ابتداء از هند، «ابرار حسین» داور تجوید مستقر در استودیو تهران، «محمد وجاهت رضا» داور صوت از پاکستان و مستقر در استودیو اسلام‌آباد و سید‌صداقت علی داور لحن از پاکستان هستند.

مصطفی روستایی تهیه‌کننده و کارگردان، احمد سراج سردبیر و باقررضا کاظمی مجری این مسابقه تلویزیونی قرآنی است. همچنین هر روز یک قاری افتخاری از ایران در این رقابت تلویزیونی تلاوت می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول