اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تمثال شهدا به تابلوهای شوارع و معابر شهری افزوده می شود

رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم از اضافه شدن تصاویر شهدا به تابلوهای شوارع و معابر شهری مزیّن به نام آنان در آینده ای نزدیک خبر داد.

تمثال شهدا به تابلوهای شوارع و معابر شهری افزوده می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عبدالله جلالی در نشست رسمی علنی امروز شورای اسلامی شهر قم با بیان ضرورت بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان به مناسبت روز هفتم اردیبهشت ماه خاطر نشان کرد: این روز به نام روز ایمنی حمل و نقل نامگذاری شده و از این رو شایسته است تا از همه تلاشگران مدیریت شهری در این حوزه و به همین مناسبت تقدیر و تشکر شود.

وی همچنین به مناسبت پانزدهم ماه مبارک رمضان و سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) توجه داد و گفت: این روز هم به نام روز إکرام ایتام و تکریم خیرین است و امیدواریم بتوانیم به تأسی از کریم اهل بیت (ع)، دست نیازمندان را بگیریم و گامی در جهت إکرام ایتام برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم همچنین به در پیش بودن مراسم لیالی قدر اشاره و اضافه کرد: یکی از مهم ترین دعاها در این شب های مبارک، دعا برای محو و نابودی ویروس منحوس کروناست، چراکه این شیوع این بیماری دنیا را تحت تأثیر قرار داده و مشکلات مختلفی را به وجود آورده است.

جلالی همچنین با تقدیر از تصمیم سازی و اقدامات خوب مدیریت شهری در نامگذاری شوارع و معابر شهری اظهار کرد: خوشبختانه بسیاری از کوچه های شماره گذاری شده با حفظ شماره، مزیّن به نام شهدایی شده است که ساکن همان کوچه یا محله بوده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در عین حال ابراز امیدواری کرد تمثال مبارک شهدا نیز در آینده ای نزدیک به تابلوهای مربوط به این کوچه ها اضافه شود تا این اقدام مدیریت شهری به شکل کامل تری بروز و ظهور داشته باشد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۷

   

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول