اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

کنایه سنگین قاضی خرمشهری به رئیس جمهور

به دنبال اظهارات چند روز گذشته رئیس جمهور مبنی بر استفاده مردم از آبزیان به جای گوشت سفید و قرمز، قاضی خرمشهری در دادنامه‌ برائت یک صیاد غیرمجاز با کنایه به این مطلب اشاره کرد.

کنایه سنگین قاضی خرمشهری به رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به دنبال اظهارات چند روز گذشته رئیس جمهور مبنی بر اینکه اگر عادت مردم از مصرف گوشت قرمز و گوشت مرغ به سمت آبزیان حرکت کنند، تحول بزرگی است قاضی خرمشهری در دادنامه‌ برائت یک صیاد غیرمجاز با کنایه به این مطلب اشاره کرد.

در دادنامه برائت این صیاد که به صید غیرمجاز هفت کیلو ماهی متهم شده بود آمده است:

حسب اظهارات متهم وی جهت تامین غذای خانواده‌اش اقدام به صید ماهی نموده است که این فعل وی در راستای عمل به صحبت‌های چند روز قبل رئیس جمهور دلسوز و محبوب و مهربان کشورمان مبنی بر استفاده مردم از آبزیان به جای گوشت قرمز و مرغ صورت گرفته و در این کار سؤ نیتی نداشته است.

در ادامه آمده است: لذا دادگاه با توجه به مراتب گفته شده و مستند به ماده چهار قانون آیین دادرسی کیفری مصوب سال ۱۳۹۲، رای بر برائت نامبرده و استرداد ماهی‌های صید شده و وسایل توقیف گردیده، به وی صادر و اعلام می‌کند رأی صادره حضوری و ظرف مدت ۲۰ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در محاکم تجدید نظر خوزستان است.


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول