اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ابلاغ مناسبت‌های شاخص دفاع مقدس و مقاومت به مدیران سمنان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان از ابلاغ گرامیداشت مناسبت‌های شاخص دفاع مقدس و مقاومت در سال ۱۴۰۰ به مدیران این استان خبر داد.

ابلاغ مناسبت‌های شاخص دفاع مقدس و مقاومت به مدیران سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان صبح امروز در دیدار با مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری سمنان اظهار کرد: دفاع مقدس ملت ایران به‌عنوان قله افتخارات و ارزش‌های انقلاب اسلامی مطرح است و با پرداختن عمیق به آن، فضای جامعه معنوی و الهی خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های فرهنگی و ارزشی شهرداری‌های استان سمنان در برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس ادامه داد: این تلاش‌های ارزشمند در مسیر ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، مجاهدت فی سبیل الله است؛ انتظار داریم همانند گذشته برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم در ۴۰ مناسبت دفاع مقدس و مقاومت سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی و اجرا شود.

سلامی گفت: ابلاغیه گرامیداشت مناسبت‌های شاخص دفاع مقدس و مقاومت در سال ۱۴۰۰ با هدف حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت‌مداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی برنامه‌ریزی و به فرماندهان یگان‌های نظامی و انتظامی، فرمانداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی، رؤسای دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و مراکز آموزشی و شهرداران استان ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: فضاسازی فرهنگی و تبلیغی در مناسبت دفاع مقدس و مقاومت، اجرای برنامه‌های فرهنگی، مستندسازی نقش شهرداری‌ها در دوران دفاع مقدس و آموزش مجازی علوم و معارف دفاع مقدس کارکنان شهرداری از جمله مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی‌شده سال ۱۴۰۰ است.

راضیه شهاب، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری سمنان هم در این جلسه بیان کرد: انتظار می‌رود با توجه به همکاری شهرداری‌های استان در برنامه‌های چهلمین سال دفاع مقدس از تولیدات فرهنگی، هنری شهرداری‌ها در سال جاری رونمایی شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری سمنان خواستار تدوین برنامه‌های مشترک اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و شهرداری در سال ۱۴۰۰ توسط کارشناسان دو مجموعه شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول