اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

«پاکاریم‌ها» این بار برای واکسن وارد میدان شدند

مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) مازندران گفت :گروه‌های جهادی آمادگی خود را در بحث واکسن آزمایشی فاز سه هم در بحث تزریق و هم در بحث کمک به تزریق اعلام می‌کنند و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

«پاکاریم‌ها» این بار برای واکسن وارد میدان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مهربانی موضوعی بوده که در روزهای کرونایی بیش از همه مسائل جلوه‌گر شد، درست است مشکلات بسیاری را پشت سر گذاشتیم اما حل آن موضوعی نبوده که فکر خیران و جهادگران را به خود مشغول کند.

در واقع گروه‌های جهادی دست به هر کاری می‌زنند تا همنوعان‌شان در درد و رنج نباشند و این روزها هم که ادامه روزهای قرمز کرونایی را شاهد هستیم نه تنها احساس خستگی می‌کنند بلکه مشتاق‌تر از گذشته وارد میدان شدند  و تلاش‌شان نشان داده و می‌دهد این مسیر پایانی ندارد.

از ضدعفونی معابر گرفته تا تولید محصولاتی از جمله ماسک، گان و سایر، از تغسیل اموات کرونایی تا کمک‌های مومنانه موضوعاتی بوده که طی ماه‌های گذشته دغدغه جهاد گران بوده و هست و در این مسیر خواهند ماند.

رضا دهقان مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) مازندران که تیمی متشکل از جهادی‌های همیشه پا به کار آماده کرده‌ تا در زمان بروز حوادث، رنج آسیب دیدگان را کمتر کند،در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: از همان روزهای نخستی پای کرونا به میان جامعه باز شد جهادگران وارد میدان شدند.

وی افزود: جهادگران در بحث‌های تولید ماسک، گان و لوازم ضدعفونی، تهیه ارزاق و بسته‌های مومنانه، تغسیل و تدفین اموات کرونایی وارد میدان شدند و همچنان نیز حضور دارند.

مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) مازندران اضافه کرد: تمام تلاش جهادگران این بوده که در این ایام بتوانند در کنار کمک به کادر درمان قدمی در این مسیر بردارند و باری از روی دوش مردم بردارند.

دهقان با اعلام اینکه گروه‌های جهادی در انجام کارهای خیر پیشگام هستند، تصریح کرد: همچنان که فعالتی‌های خیرخواهانه کماکان ادامه دارد گروه‌های جهادی آمادگی خود را در بحث واکسن آزمایشی فاز سه هم در بحث تزریق و هم در بحث کمک به تزریق اعلام می‌کنند و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد:  در راستای انسجام بیشتر گروه‌های جهادی سایت «پاکاریم» نیز راه‌اندازی شده که افراد علاقه‌مند از پزشک و پرستار گرفته تا کارهای فنی و سایر باتوجه به تخصص و نیاز ورود پیدا کردند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول