اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ورود سامانهٔ بارشی به قزوین

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: از بعد ا زظهر امروز تا اواخر وقت فردا با نفوذ و استقرار سامانهٔ بارشی در استان در برخی ساعات رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد لحظه‌ای شدید با احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

ورود سامانهٔ بارشی به قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مریم بهروزی، کارشناس هواشناسی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی از بعدازظهر امروز تا اواخر وقت فردا با نفوذ و استقرار سامانهٔ بارشی در استان در برخی ساعات رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد لحظه‌ای شدید با احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با گذر امواج ناپایدار از استان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر را خواهیم داشت و در پاره‌ای مناطق نیز رگبار و رعد و برق پراکنده را پیش‌بینی می‌کنیم.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: برای سامانهٔ بارشی ورودی به استان، امروز سازمان هواشناسی هشدار به رنگ زرد را صادر کرده است و اثرات این سیستم، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید افقی است و هم‌چنین احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها نیز پیش‌بینی می‌شود.

بهروزی در پایان اظهار کرد: به هم‌استانی‌های عزیز توصیه می‌شود در این ایام در رانندگی احتیاط بیشتری کرده و فاصلهٔ طولی خودروها را رعایت کنند، هم‌چنین اجتناب از حضور و انجام فعالیت در فضای باز به‌وِیژه اماکن و مناطق مرتفع، اجتناب از اسکان یا تردد در حاشیهٔ رودخانه‌ها و مسیل‌ها را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول