اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

میدان‌داری علی یاوران در شاهرود/ بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی توزیع شد

در راستای پویش علی یاوران و به همت هیأت میاندار خدمت شاهرود، ۶۰۰ بسته معیشتی در این شهرستان توزیع شد.

میدان‌داری علی یاوران در شاهرود/ بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، به همت خیران و نیکوکاران و در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه، ۶۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از کرونا در شهرستان شاهرود توزیع شد.

مدیر هیأت میاندار خدمت شاهرود در حاشیه توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در این شهرستان اظهار کرد: این بسته‌ها شامل برنج ایرانی، روغن، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی، پنیر، سویا، مرغ، قند و شکر، حبوبات، خرما و ... به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون ریال تهیه و توزیع شده است.

کمیل قندهاری با بیان اینکه علاوه بر این، هر شب بیش از ۳۰۰ وعده سحری تهیه و توزیع می‌شود، افزود: با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه ناحیه شاهرود و جامعه ایمانی مشعر شهرستان، این وعده‌های سحری طبخ و بین خانواده‌های کم‌برخوردار این شهرستان توزیع می‌شود.

دبیر جامعه ایمانی مشعر استان سمنان خاطرنشان کرد: علاوه بر این، در شب میلاد کریم اهل‌بیت (ع) نیز وعده افطاری تهیه و بین خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع شده است و برای شب‌های قدر نیز این روند ادامه دارد.

قندهاری تصریح کرد: تاکنون به مدد الهی و کمک خیران بیش از پنج هزار وعده افطاری و سحری توسط پویش علی یاوران و هیأت میاندار خدمت شاهرود طبخ و توزیع شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان این تلاش‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول